Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smurf!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Smurf!

Porsche GT3 in een bijzonder mooie kleur op Driving 4 Charity.

Is dit wat?
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Re: Smurf!

Panning is mooi gelukt in ieder geval.
    Ik zou hem een pak croppen zodat de auto zelf prominenter in beeld komt ?
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

mooi en zou hem zo laten.
      de achtergrond speelt juist goed mee.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zou zeker ook zo laten !
        Flickr Photopage

Comment

thnx voor de reacties tot nu toe!

Ik denk zelf ook niet dat de achtergrond stoort/te prominent aanwezig is, dus ik laat hem ook liever zo.

Comment

zou hem ook laten
            goed en scherp
            mielke
            grijs
            mielke :-)

Comment

Mooi beeld, de panning is zeker geslaagd, zelf zou ik hem iets groter in de crop gezet hebben, maar op deze manier kan ie prima in een magazine

Greetz
              Last edited by LamboCars; 2 april 2011, 19:24. Reden: Raad en voorbeeld van post processing weggehaald ... wordt toch niet op prijs gesteld !
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik vind het originele beter denk ik. Ook hercroppen zou ik niet doen, hier heeft de wagen nog ruimte om "in te rijden", iets die ik meestal beter vind bij panningfoto's omdat de auto dan ook echt rijdt.
                I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Effe nog wat post processing op los gelaten :
                  [IMG]--FOTO GT3--[/IMG]
                  Waarom als ik vragen mag?

Comment

Bedankt voor de leuke reactie's tot nu toe!

Comment

Effe nog wat post processing op los gelaten :

Greetz
                      Is het niet gebruikelijk dat daarvoor eerst de toestemming wordt gevraagd aan de auteur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Is het niet gebruikelijk dat daarvoor eerst de toestemming wordt gevraagd aan de auteur?
                        Mijn excuses dat ik iemand wou verder helpen door hem wat post processing tips te geven ... ik heb het beeld weggehaald ... zal in het vervolg mijn raad en voorbeelden van post processing dan ook voor mezelf houden ... zal dit in de toekomst voorbehouden voor een betaalde workshop met mijn eigen beelden ... dan wil je eens hulp bieden

Nu weet er niemand meer wat mijn tips waren voor deze foto, laat ook maar ...
                        Last edited by LamboCars; 2 april 2011, 19:22. Reden: Post processing stappen weggehaald ...

Comment

Mijn excuses dat ik iemand wou verder helpen door hem wat post processing tips te geven ... ik heb het beeld weggehaald ... zal in het vervolg mijn raad en voorbeelden van post processing dan ook voor mezelf houden ... zal dit in de toekomst voorbehouden voor een betaalde workshop met mijn eigen beelden ... dan wil je eens hulp bieden

Hoho, zo rap op de teentjes getrapt.
                          Heb jijzelf je dan nog nooit afgevraagd of de maker van de foto uberhaupt wel gediend is van jou "post-processing".

Als Moderator zal je dat toch wel weten, niet?
                          In het verleden heb ikzelf toch al meermaals zoiets gelezen hoor, telkens werd een beleefd voorstel gedaan in de zin van: "wil je dat ik de foto eens wat bijwerk?" of "ik heb dit of dat gedaan, als je het niet goedvindt dan haal ik het wel weer weg..."
                          Draai gewoon de rollen eens om: jij hebt een foto gepost, en plots is daar iemand die deze zomaar spontaan "verbetert" naar zijn smaak, zonder eerst even te vragen of je het wel goedvindt...(kijk hier misschien even. Akkoord 't is niet hetzelfde, maar toch...)

trouwens zó kwaad bedoelde ik het nu ook weer niet hoor
                          Last edited by dréten; 3 april 2011, 13:11.

Comment

Ach niemand mist iets

wat kunnen jullie toch een stukje wenen zeg Lijkt wel alsof de laatste tijd elk woord moet gewikt en gewogen worden voor je het op BD plaatst, en dan heb ik het niet alleen op lamboman
                            I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                              Hoho, zo rap op de teentjes getrapt.
                              Heb jijzelf je dan nog nooit afgevraagd of de maker van de foto uberhaupt wel gediend is van jou "post-processing".

Als Moderator zal je dat toch wel weten, niet?

trouwens zó kwaad bedoelde ik het nu ook weer niet hoor
                              Toevallig weet ik dat Jelleken hier dus geen enkel probleem over maakt, daarom wou ik hem nog wat extra tips geven, waar hij meestal best wel blij mee is trouwens ... Heb dit nu achter de schermen via pm moeten doen ... ik vind zelf dat dit niet de manier van een forum is, maar blijkbaar kan het niet anders meer ...

Ik heb wel de indruk dat je als 'moderator' je eigen mening niet meer mag uitdrukken op het forum, want iedereen houd je met argusogen in het oog ... Triest hoor.

Ik heb er stilaan genoeg van om telkens het deksel op mijn neus te krijgen als ik 'buiten het kader' reageer, ik dacht dat we hier kwamen om bij te leren, en net zoals in het echte leven moet je ook eens nadenken wat je neerschrijft ... Dus woorden wikken en wegen, is dat niet normaal ?

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
                              Ach niemand mist iets

Zo denk ik er ondertussen ook over ... no hard feelings, maar ik denk dat ik toch een stapje terug ga zetten ... En de raad van mijjn collega ga opvolgen : wat nut heeft het als het niets opbrengt ?

Ik ben zelfs zo stom geweest om vorige week iemand van BD gratis een komplete website cadeau te doen ... hoe dom kan je zijn hé ?
                              Last edited by LamboCars; 3 april 2011, 15:53.

Comment

Working...
                              X