Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nope, geen Lambo deze keer ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nope, geen Lambo deze keer ...

Het mag ook eens iets anders zijn zeker ?

Vooraanzicht iemand ?

Het carros van mijn vrouwtje ... maar ze vind hem te hoog op zijn poten staan ... dus verlaagde ophanging is in bestelling ... en neen, de ruiten zijn niet in PhotoShop bijgewerkt, deze zijn echt zo donker

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Nope, geen Lambo deze keer ...

cool bakske! mooi standpunt.

Als wij onze multipla te koop zetten, kom je er dan foto's voor maken? Of beter niet ik wil niet het risico lopen dat je je ogen uitsteekt met een gloeiende pook als je dat onding ziet.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Mooie shot , vriendin geeft er ook zo eentje. En inderdaad die ruiten zijn zo donker.
      Nikon D90 sigma 17-35 f2.8-4, nikkor 18-200 VR 3.5-5.6, sigma 70-200 f2.8, converter 2.0, SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        Als wij onze multipla te koop zetten, kom je er dan foto's voor maken? Of beter niet ik wil niet het risico lopen dat je je ogen uitsteekt met een gloeiende pook als je dat onding ziet.
        Ik heb ooit een week met zo'n Multipla rondgereden ... als vervangwagen. Als je wilt maak ik de foto's wel voor je verkoops advertentie hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Stephanus Bekijk bericht
        Mooie shot , vriendin geeft er ook zo eentje. En inderdaad die ruiten zijn zo donker.
        De achterste ruiten zijn inderdaad donkerder op de Lauréate versie met 'pack look', maar wij hebben er nog eens 95% zwarte folie op laten zetten ... deze ruiten worden verwijderd en dan 'gebakken' zodat de folie in het glad brandt

Mark
        Last edited by LamboCars; 6 februari 2011, 20:56.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

erg mooie Duster!!!

zeer geslaagde foto, maar ik had van jou eigenlijk niet anders verwacht, als ik je andere fotos ook bekijk

maareuh, TE HOOG????
          Dacia brengt m toch uit als SUV-achtige?

lekker platgooien en dikke wielen eronder zou m wel erg mooi staan!
          Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Comment

Whaah,

This is so not us!

Maar eigenlijk is het wel een mooienooto!
            Inderdaad wel wat lager op zijn poten graag. Dan ist'ie af. 99% van de rijders gaan er toch niet mee het asfalt af.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Working...
            X