Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mustang , the wet dream

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mustang , the wet dream

Hier een fotoke waar menige jongens een natte droom van zouden krijgen , de mustang shelby.......

mvg

"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: Mustang , the wet dream

Ik vind het maar niks

klinkt natuurlijk hard zo'n commentaar, maar ik zal een poging doen hem te staven:
    - HDR is zo passé, het is trouwens nooit mooi geweest
    - HDR zorgt voor zo'n mengelmoes aan kleuren dat de lijnen van de auto niet meer uitkomen tov de achtergrond. Maw: het speciale contrast tussen de rode wagen en de achtergrond gaat verloren waardoor de auto minder goed er uit springt
    - HDR zorgt er voor dat je veel meer reflecties krijgt, ook hier gaat dus veel detail van de wagen zelf verloren
    - HDR komt een beetje over als "ik heb een foto gemaakt die iets mist, dus probeer ik hem zo maar spannend te maken", zeker als het zo overdreven wordt zoals hier.

ik denk dat ik het gewoon niet zo voor HDR heb
    I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Absoluut wel een droomwagen, en de hoek waaronder de foto genomen werd maakt het een lekker beeld. Maar HDR-liefhebber of tegenstander, PJH heeft hier wel gelijk ivm met de nabewerking die deze klassieker geen eer aandoet. (oa zeer storende reflecties).
      Ik denk ook wel dat het in het kader waar de wagen zich bevind het echt wel moeilijk is om een goeie foto te maken mbt belichting en compo.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Beestigen bak, dito bewerking! Me like a lot

Comment

ik vindt de bewerking zelfs knap,bikke airbrush gevoel krijg ik erbij
          facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

Comment

hdr mag gerust hier in deze opstelling...
            ..prachtige wagens toch.

Comment

Mocht je die achtergrond weggesoept hebben (je was nu toch hard aan het nabewerken) en een "route 66"-achtergrond bijgetekend hebben zou hij veel sterker zijn.

Maar het blijft (mijn) een droomwagen!
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

De HDR-bewerking is hier wel leuk toegepast, de achtergrond mocht inderdaad wat minder rommelig. De reflecties storen me helemaal niet.
                www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Het is een GT350, dus niet slecht ... maar als het nu een GT500 KR (King of the Road) zou zijn had ik best wel een kwijldoekje nodig

Zonder gekheid ... de auto is knap, maar vind het geen showcase foto, sorry.

De achtergrond is te rommelig, die blauwe Stang in de achtergrond stoort nogal en ook de reeks boeken/tijdschriften links vind ik maar niks ... maakt er een beetje een snapshot van.

HDR ... tja, je bent er voor of er tegen ... persoonlijk gebruik ik het ook wel eens, maar dan veel minder 'hard', maar dat is subjectief en ga ik dus niets op zeggen.

Als dit mijn foto was zou ik hem netjes 'uitknippen' en er een andere achtergrond in monteren ... eventueel zelfs b&w of 'old look' aan de foto geven, met zo'n klassieker kan dit wel vind ik.

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

ik vind hem zeer geslaagd
                    en als jij hem goed vind dan is hij ook goed
                    Nikon D600 , 50 mm 1.8G , Nikon 24-85 VR ,tamron 70-300 vc , SB 700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                      Hier een fotoke waar menige jongens een natte droom van zouden krijgen , de mustang shelby.......
                      Niet enkel jongens...
                      Fantasie is belangrijker dan weten, want het weten is begrensd

Comment

Voor mij is'tie zeer geslaagd!
                        http://www.myricreaties.be

Comment

Door het feit dat je voor HDR bewerking gekozen hebt, krijg je zowel heel positieve als heel negatieve commentaar. Ik denk dat HDR iets is waar je voor moet zijn, anders vind je het altijd lelijk. Ik ben in elk geval fan, niet alleen van de foto maar ook van de auto Dus onthoud: de Mustang Shelby is niet enkel een natte droom voor vele mannen..

Comment

ik kan dit ook wel smaken!
                            de nummer platen,reclamebordjes en magazines horen toch allemaal bij het hele auto gebeuren!
                            grts; M

Comment

Ben het volledig met mijn voorganger eens!!

Prachtige plaat!!!! De drukte stoort mij totaal niet. Is zelfs typisch amerikaans.

Prachtig. Ik zeg: HOF kandidaat!

Ron
                              Last edited by triplenickel; 24 januari 2011, 17:48. Reden: typfout
                              www.rkellenaers-photography.nl

My Facebook page

Comment

Working...
                              X