Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een prachtige opname op het juiste moment en nog goed van compo ook Hier mag niets af, zou er ook de meerwaarde niet van inzien !
ik begrijp wel dat er veel mensen zijn die er graag vanvoor een stukje zouden willen afsnijden.
dikwijls is het zo bij vliegtuigfoto's dat deze zo krap mogelijk gecropt worden.
bij deze heb ik echter geopteerd om een totaalbeeld te geven.
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
ik begrijp wel dat er veel mensen zijn die er graag vanvoor een stukje zouden willen afsnijden.
dikwijls is het zo bij vliegtuigfoto's dat deze zo krap mogelijk gecropt worden.
bij deze heb ik echter geopteerd om een totaalbeeld te geven.
groetjes
Ofwel kies je voor portret(ten), ofwel ga je voor sfeer en inhoud, en dat heb jij met dit beeld prachtig gedaan
Dat mag gerust wat meer vind ik, zo meer totaalbeeld. Van die Airliners.net 'perfecte' shots zie ik er toch al veel te veel . Heerlijk licht is dit ook trouwens.
Zou inderdaad mooi zijn als banner voor de site van 9W. Misschien alleen de volgende keer (je had licht genoeg, te zien aan je EXIF) een lagere sluitertijd en wat pannen ?
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment