Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi sfeervol plaatje, maar van mij mogen de vlekken van de muur af en het schaduwhoekje.
Maar ja ik poets graag...
En daar zou ik best een keertje in willen rijden.
goed shot en de kleur past mooi in de omgeving.
grt,bouk.
ook mijn eerste gedacht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Inderdaad een schitterende wagen, en redelijk zeldzaam, dus zeker een mooie spot zoals ze zeggen.
Je heb hem op 'koplamphoogte' gefotografeerd zoals het hoort, de kleuren en de compositie kloppen mooi in het hele plaatje, alleen een beetje jammer dat de achterkant in de schaduw stond, een serieuze 'flits' zou dit oplossing, maar dan krijg je ook reflecties van de nummerplaat (die je hier echt niet even kan verwijderen )
Gezien de omstandigheden zeker een mooie foto van een mooie wagen.
Comment