Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo GT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo GT



    Mijn derde fotoshoot, en eerste keer dat ik op deze manier panning shots probeer te doen.

    - Oude Dokken, Gent
    portfolio - blog

  • #2
    Re: Alfa Romeo GT

    Ziet er lekker uit. Hoe is de foto tot stand gekomen?

    Vind de achtergrond alleen jammer... Die silo's en kranen die uitsteken boven de struiken... Het had wat strakker gemogen
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Alfa Romeo GT

      Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk bericht
      Ziet er lekker uit. Hoe is de foto tot stand gekomen?

      Vind de achtergrond alleen jammer... Die silo's en kranen die uitsteken boven de struiken... Het had wat strakker gemogen
      Ik reed mee met de M3 en dan wat evenwijdig rijden aan dezelfde snelheid en foto's trekken. Die kranen vond ik zelf wel tof, omdat die redelijk symbool staan voor dat hele gebied daar in Gent (enigste objecten + die silo's die daar blijven staan, rest wordt afgebroken en volgebouwd met nieuwbouwprojecten).
      portfolio - blog

      Comment


      • #4
        Re: Alfa Romeo GT

        Voor mij is die geslaagd, moet geen gemakkelijke klus zijn.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: Alfa Romeo GT

          Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
          Voor mij is die geslaagd, moet geen gemakkelijke klus zijn.
          Valt best mee hoor, je moet gewoon zorgen voor een vlakke weg en drie mensen ,,, twee bestuurders en een fotograaf ... en weinig verkeer op de baan

          De achtergrond trekt hier wel serieus de aandacht moet ik ook toegeven maar het blijft wel een mooi beeld hoor

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Alfa Romeo GT

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Valt best mee hoor, je moet gewoon zorgen voor een vlakke weg en drie mensen ,,, twee bestuurders en een fotograaf ... en weinig verkeer op de baan

            De achtergrond trekt hier wel serieus de aandacht moet ik ook toegeven maar het blijft wel een mooi beeld hoor

            Mark
            Bedankt. Ik wil er toch nog eens op wijzen dat het persoonlijk de bedoeling was van die achtergrond, omdat dat nu eenmaal redelijke iconen zijn voor die Oude Dokken daar.
            portfolio - blog

            Comment


            • #7
              Re: Alfa Romeo GT

              Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht
              Bedankt. Ik wil er toch nog eens op wijzen dat het persoonlijk de bedoeling was van die achtergrond, omdat dat nu eenmaal redelijke iconen zijn voor die Oude Dokken daar.
              Maar wat wil je tonen op deze foto? De Alfa GT (volgens de titel) of de achtergond die in Gent en omstreken een symbolische waarde heeft?
              Maar goed ieder heeft zijn standpunt. Wel jammer dat de silo's benadrukken hoe scheef de foto eigenlijk staat..

              Comment


              • #8
                Re: Alfa Romeo GT

                Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
                Maar wat wil je tonen op deze foto? De Alfa GT (volgens de titel) of de achtergond die in Gent en omstreken een symbolische waarde heeft?
                Maar goed ieder heeft zijn standpunt. Wel jammer dat de silo's benadrukken hoe scheef de foto eigenlijk staat..
                wel meer last met zijn kleine breedhoeklens
                portfolio - blog

                Comment

                Working...
                X