1
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mansory 970 Panamera G FORCE ONE
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mansory 970 Panamera G FORCE ONE
Deze prachtige auto verdwijnt in het niets onder de Nekkerhal in Mechelen.
In mijn ogen heb je architectuur en de auto willen combineren en weet ik niet goed welk van de 2 ik moet kiezen. De auto mocht er dus groter opNikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peterf1 Bekijk berichtMansory=extravagant en bruut.
Neckerhallen=eerste keer zeg je speciaal, 2e keer kijk je niet meer opzij
Dus ik wil die Panamera zien
Als je in de categorie 'voertuigen' post, dan verwacht men ook dat de auto meer naar voren komt.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
-
Ik denk dat deze veel beter zou uitkomen in het groot afgedrukt en niet zoals dit kleine fotootje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtIk denk dat deze veel beter zou uitkomen in het groot afgedrukt en niet zoals dit kleine fotootje.
Je mag tot 900px breed gaan, doe dit dan ook.
Ik ken deze wagen, en het is echt een ongelooflijk, over the top Porsche ... een typische Mansory ... en zo moet je een foto die je hiervan wil maken ook aanpakken, nu heb je een zijkant tegen een muur zoals er dertien in een dozijn zijn ... enkel de dak constructie is hier speciaal, maar we zitten wel in transport en niet in architectuur, dus de wagen moet de aandacht trekken ... en dat is in dit beeld niet het geval.
Het gebouw trekt de aandacht eerst en dan zie je dat er ook nog een auto voor geparkeerd staat ... en als je echt goed kijkt herken je een Porsche ... en dat is toch niet de bedoeling vind ik ... maar dat is mijn gedacht hé.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Foto is meer een showcase voor het gebouw, de auto is bijna niet te herkennen. Goed dat er een toelichting is gegeven dat er ook een auto op de foto staat. De symmetrie in de foto is wel mooi.Jacques Bakker
www.fotohandig.be
Comment
Comment