Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Plaat van vorig jaar toen ik net 3 dagen mijn apparatuur had , recent bewerkt , is geen HDR. Standpunt kon helaas niet anders (ben niet suicidaal aangelegd ) of ?
Ps;vind 'm zelf wel verassend geworden ivm het orgineel.
Bedankt voor de tip , maar oplichten alleen bewerkstelligd niet het effect wat ik voor ogen had met deze , nl de bewerking zo toepassen dat de afbeelding tussen een foto en een schilderij gaat zitten , mn de wolkenpartijen....
Moet er wel bijvermelden dat bewerkingen nog maar sinds eind mei door mij gebezigd worden.heb me ook vanaf ca 2000 tm 2009 niet meer aktief met fotografie bezig gehouden...
Ander standpunt was , zoals vermeld , onmogelijk. Moet elke foto per se een verhaal vertellen? Vond de combinatie spooremplacement/wolken/industrie en metalen brug simpelweg interessant....Verhaal zit er eigenlijk niet achter , zover ga ik nooit.
Je hebt de foto zo bewerkt dat er een dramatische uitstraling ontstaan is. Er zijn een aantal objecten met elkaar in verband gebracht. Ook gezien jouw gebruikersnaam dacht ik dat je een "invloed van industrialisatie op omgeving" wilde aangeven.
Klopt , voorliefde naar industrieele objecten zit er wel zeker in , en dan met name de verlaten/vervallen objecten. Heb er toevallig weer eentje geplaatst in de topic: Showcase Stilleven & Abstract , Watch Your Steps.....
Comment