Eentje van Duxford dit weekend.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2 x Harvard
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 2 x Harvard
Mooie foto! Ik liep er ook rond 2 dagen...Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mendel Bekijk berichtMooie foto! Ik liep er ook rond 2 dagen...
Mooie fotoWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Mooi, het staat helemaal boven mijn lijst voor 2011....duxford , riat en de tiger meet in cambrai...dat zullen denk ik goede shows worden (de open dagen in nederland daar nog bij maar die vallen half september)....het is nog lang...ik zou zeggen post nog wat foto's intussen.
Comment
-
-
Dank je voor de reacties. Dit is zowat de enige die ik hier op SC durf posten Mijn 200mmtje schoot wat te kort voor het Engelse weer in Duxford. Wel balen als je weet dat ik hiervoor in juli een 100-400 gereserveerd had, maar de vorige huurder had ze nog niet teruggebracht
Comment
-
Een mooie Helaas is er aan het weer niets te doen.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk berichtMooi, het staat helemaal boven mijn lijst voor 2011....duxford , riat en de tiger meet in cambrai...dat zullen denk ik goede shows worden (de open dagen in nederland daar nog bij maar die vallen half september)....het is nog lang...ik zou zeggen post nog wat foto's intussen.
Duxford is geweldig, als je van ww2 vliegtuigen houd.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
Comment