Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De foto van de achterkant vind ik ook beter, zeker met die regen erop.
Wat natuurlijk zeker niet wil zeggen dat de foto die je hier gepost hebt slecht is, verre van
Misschien, en dat is dan eerder mijn smaak, wat strak in het kader, maar dat moet ook al eens kunnen.
Zeer knappe en sterke plaat en de achterkant vind ik ook een heel mooie foto.
Aandacht gaat volledig naar de wagen dus die auto's op de achtergrond storen niet !
Wel een prachtig effect met die regen, hele mooie beading op de wagen ook anderzijds !
Comment