Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad een zeer goeie, van dit , weliswaar zeer dankbare onderwerp :-) De oranje knaller laat het toestel altijd op zijn best zien vind ik, en dat kleurtje valt altijd op.
Verdikkeme waarom kan ik zo geen blauwe lucht hebben op airshows?
Het lijkt me toch dat je één van de scherpere 100-400's hebt
Ik heb de laatste 2 jaar al 6 bevriende amateurfotografen een 100-400 aangeprezen, het zijn allemaal scherpe exemplaren. De 100-400 is een top-objectief.
Ik heb de laatste 2 jaar al 6 bevriende amateurfotografen een 100-400 aangeprezen, het zijn allemaal scherpe exemplaren. De 100-400 is een top-objectief.
Ik zeg ook niet dat het brol is (zie sig ).
Maar er zijn ook genoeg meldingen van 100-400's die soft zijn op 400mm, maar na calibratie bij Canon zijn deze dan ook weer
Knappe foto, net zoals vele andere op jouw site. Ik ben zelf ook nog aan het twijfelen over de aankoop van een 100-400 voor m'n 7D, voor autosport, maar als ik dit zie..
Marc, als jij altijd de zon mee hebt...zal ik u volgende keren vergezellen :-) 3 x airshow gedaan dit jaar...één keer de gammele spottersdag in beauvechain, vliegtuigen op 1 km afstand maar wel blauwe lucht, de 2 anderen op Gilze en Fairford, mooie vliegtuigen, mooie organisatie, maar grijze lucht
Volgend jaar beter
Comment