Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

classic vespa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• classic vespa

In donker steegje met lange sluiter en belicht door een straatlantaren.

nieuwe versie met aangepaste witbalans: http://www.flickr.com/photos/cnuddej...37756/sizes/l/

Nieuwe versie in HDR: http://www.flickr.com/photos/cnuddejan/4817414757/
    Last edited by CnuddeJan; 22 juli 2010, 22:29.

Re: classic vespa

Ik vind de foto goed ik zou deze wel eens willen zien in Nacht HDR

Groeten

Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
      Ik vind de foto goed ik zou deze wel eens willen zien in Nacht HDR

Groeten

Joeri
      Nou dat was ook het eerste wat ik dacht, deze schreeuwt om HDR
      Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

Comment

Hoeft voor mij geen HDR, trouwens vind ik persoonlijk dat er vaak te kwistig met hdr omgesprongen wordt. Misschien mag er wel nog wat gesleuteld worden aan de witballans. Staat er anders wel mooi op, en goed gezien
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Comment

Tx voor de tips.

Ik was zelf aan het twijfelen of ik die witbalans diende te veranderen of gewoon zo laten?.. ik vond dat hij op deze manier iets meer karakter toonde.
          Ik heb de foto ook met witbalans aangepast, en heb nu ook eens een HDR-versie gemaakt.

Mijn vraag is nu of ik die 2 andere versies onder deze foto mag plaatsen? of hoe toon ik die versies best zonder de forumregels te overtreden?

gr,
          Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CnuddeJan Bekijk bericht
            Tx voor de tips.

Ik was zelf aan het twijfelen of ik die witbalans diende te veranderen of gewoon zo laten?.. ik vond dat hij op deze manier iets meer karakter toonde.
            Ik heb de foto ook met witbalans aangepast, en heb nu ook eens een HDR-versie gemaakt.

Mijn vraag is nu of ik die 2 andere versies onder deze foto mag plaatsen? of hoe toon ik die versies best zonder de forumregels te overtreden?

gr,
            Jan
            Je kan ze altijd (onzichtbaar) achter een "link" plaatsen onder de foto. Ben er zelfs benieuwd naar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
              Je kan ze altijd (onzichtbaar) achter een "link" plaatsen onder de foto. Ben er zelfs benieuwd naar.
              Ik heb 2 aangepaste versies toegevoegd.

gr,
              Jan

Comment

Je HDR is goed zeer zacht bewerkt

Groeten

Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Eens de andere bekeken en het valt me op dat in de foto met de aangepaste witbalans de schaduwen zoveel donkerder zijn. Ook de HDR versie kan ik smaken daar deze niet overdreven is.

Comment

Working...
                  X