Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mclaren Mercedes SLR
Collapse
X
-
-
Re: Mclaren Mercedes SLR
Teruggaan met een polar filter en de reflecties op de motorkap proberen weg te houden ... formidabele foto
Dit is ook een mooie, maar die reflecties hinderen me een beetje, verder is het een mooi, steriel beeld van een superwagen pur sang
Eventueel met twee flitsers bouncen van het plafond en de TL's uit laten
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtTeruggaan met een polar filter en de reflecties op de motorkap proberen weg te houden ... formidabele foto
Dit is ook een mooie, maar die reflecties hinderen me een beetje, verder is het een mooi, steriel beeld van een superwagen pur sang
Eventueel met twee flitsers bouncen van het plafond en de TL's uit laten
Mark
jeannot
Comment
-
Idd mooie plaat, het enige dat me iets stoort is dat het allemaal zo lichtgrijs is.
Het enige dat ik had weggewerkt is dat zwart streepje op de muur links onderaan de wagen. (waarschijnlijk krakje in de muur)
Comment
-
vind de reflecties juist mooi, die zie je toch ook in werkelijkheid.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Strakke plaat, imo mooie passende reflectiesJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Knappe "symmetrische" plaat, al kan ik me niet van de overtuigde indruk ontdoen dat je softwarematig die symmetrie een handje hebt toegestoken...
Geef je het toe?
Hoe dan ook, 't Blijft een mooi object om te fotograferen, hé, zo'n bolide.
@ Red Baron: dat "zwart streepje" is een loshangende remleiding zeker?Last edited by dréten; 19 juli 2010, 09:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk berichtbetrapt....
rechts stond een metalen rek, die voor +- 30cm zichtbaar was (de breedte van de achterband)
Comment
-
I will harness all available light with super-fast aperture lenses
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtMooie plaat hoor..!
@Dréten...je doet net alsof nabewerking een zonde is? Plaat is er zo toch 10 keer mooier van geworden dacht ik zo
En toen zeide Jezus:"wie zonder zonde is werpe de eerste steen", en toen dropen ze allen af, één voor één...
Ik wilde alléén aantonen dat TS zijn werk niet afgemaakt had
Comment
-
-
tof shot
komt ook goed over als je bij 't scrollen van de pagina
em ziet met minder vloer, tot juist onder de banden
Comment
Comment