.......
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
luchtkusje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: luchtkusje
damn da is een knappe foto.
één heel klein puntje. ik had precies een kleiner diafragma gekozen,dan had da linker vliegtuig er ook nog scherp op gestaan. voor de rest is de foto magistraal goed gelukteen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtdamn da is een knappe foto.
één heel klein puntje. ik had precies een kleiner diafragma gekozen,dan had da linker vliegtuig er ook nog scherp op gestaan. voor de rest is de foto magistraal goed gelukt
Comment
-
ik ken de situatie maar al te goed. op zo'n momenten heb je meestal geen tijd om aan instellingen beginne te klooien.
ik heb vorige week hetzelfde aan de hand gehad met een ijsvolgel die max 2 meter van mij afzat. natuurlijk is de foto totaal mislukt omdat mijn instellingen niet goed stonden.een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk berichtMoment is schitterend.
Scherpte heel wat minder.My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrigitteVH Bekijk berichtklopt, hij is net niet scherp, ik had 'm eigenlijk niet moeten plaatsen...Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrigitteVH Bekijk berichtklopt, hij is net niet scherp, ik had 'm eigenlijk niet moeten plaatsen...
prachtige compo maar eerder door een zonnige opname toch vrij ruisigmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
mooie opname
Maar inderdaad de scherpte en de ruis
Comment
-
Een heel leuke foto.
Jammer van de scherpte van het rechter vliegtuig, maar het moment van afdrukken maakt weer veel goed.
Overigens, als 2 vliegtuigen met zeg een kleine 600 km/u langs elkaar vliegen zal er altijd 1 onscherp zijn. Ook bij de snelste sluitertijd. En dat maakt dit soort foto's zo leuk.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
-
Euhm....net niet scherp, maar die Red Arrows blijven niet bepaald stilhangen he :-)
Het moment maakt deze foto, je mag er niet aan denken als één van die twee heren (of de dame die er dit jaar bij zit) even een klein foutje maakt. Ze zijn, en blijven super, en deze foto vind ik ook top
Comment
-
Ik vraag mezelf af of deze foto als jpg opgeslagen is?
Comment
Comment