Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Da vliegtuig hing hier dan dan ook al een 10-tal seconden stil.
In combinatie met een goed werkend smoke-system krijgt men dit resultaat.
Ik heb nog foto's van dit vliegtuig maar daar zag je alleen nog de neus van het vliegtuig.
Al de rest zat in de mist van de rook.
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
het gaat hier inderdaad om een modelvliegtuig.
wel een iets groter dan dat we gewend zijn. dit is namelijk een modelvluiegtuig van bijna 4 meter breed en voorzien van een 400cc motor.
de meeste modelvliegtuigjes hebben een spanwijdte van ongeveer 1m en zijn voorzien van een motortje van 10cc
de motor van dit vliegtuig heeft zoveel kracht dat het vliegtuig dus letterlijk aan de propeller kan hangen.
het vliegtuig hangt dan niet volstrekt roerloos stil maar zal toch wel binnen een cirkel van 3 meter blijven.
om dit de kunnen doen moet men over volegende dingen beschikken:
1) stalen zenuwen
2) zeer veel ervaring (het ziet er eenvoudiger uit dan dat het is)
3) veel geld
4) een geschikt model
5) een zeer krachtige en betrouwbare motor
ik kan hier dus voorlopig alleen nog maar van dromen
ik zal morgen een foto posten waarop je totaal niet kunt zien dat het om een modelvliegtuig gaat. (om dit oestel te vervoeren was een vrachtwagen nodig)
Comment