Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bull power in Spa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bull power in Spa

    Ik kan het nu toch niet maken om geen Raging Bull van zondag in showcase te plaatsen hé, bij deze een gele Murcielago met een gigantische achtervleugel :



    Ondertussen ook een eerste gallery met 50 beelden online gezet

    Greetz

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Bull power in Spa

    Mooie foto van de Lamborghini, enkel spijtig van die te grote vleugel !
    Over de foto, zeker niet slecht maar hij had een tikkeltje scherper gemogen voor mij.

    Comment


    • #3
      Re: Bull power in Spa

      Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
      Mooie foto van de Lamborghini, enkel spijtig van die te grote vleugel !
      Over de foto, zeker niet slecht maar hij had een tikkeltje scherper gemogen voor mij.
      Nooit overdrijven met 'sharpen' in post processing ... het ziet er snel overdreven uit, net alsof je een matige foto toch nog wilt optrekken.

      Denk eraan : garbage in is garbage out, ik heb deze op A3 afgedrukt en die ziet er bijzonder indrukwekkend uit ... de eigenaar (met Luxembourg registratie) was in elk geval in de wolken ... en dat is wat telt.

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Bull power in Spa

        Allemaal mooie foto's, ook in je gallery, waar foto 30 er "uit" springt tussen al dat pk geweld.........

        Comment


        • #5
          Re: Bull power in Spa

          Oorspronkelijk geplaatst door djiezeskraaist Bekijk bericht
          Allemaal mooie foto's, ook in je gallery, waar foto 30 er "uit" springt tussen al dat pk geweld.........
          tja, dat bolhoedje was best grappig ... panning van een dergelijke speedy bolide was niet makkelijk

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Bull power in Spa

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Nooit overdrijven met 'sharpen' in post processing ... het ziet er snel overdreven uit, net alsof je een matige foto toch nog wilt optrekken.

            Denk eraan : garbage in is garbage out, ik heb deze op A3 afgedrukt en die ziet er bijzonder indrukwekkend uit ... de eigenaar (met Luxembourg registratie) was in elk geval in de wolken ... en dat is wat telt.

            Mark
            Knappe foto Mark

            Spreek jij die eigenaars dan achteraf aan?
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Bull power in Spa

              Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
              Knappe foto Mark
              Spreek jij die eigenaars dan achteraf aan?
              Hangt een beetje van de eigenaar af, ik kan meestal vrij goed inschatten of ze openstaan voor een shoot of een afdruk, laat bijna altijd wel een naamkaartje achter en vraag een email adres.

              Ik stuur ze dan achteraf een link naar de gallery en krijg hier dan regelmatig aanvragen langs binnen voor prints of een foto boek

              Twee jaar terug heb ik voor iemand met een Diablo een tiental A0 posters afgedrukt met zijn wagen op ... hij was 'over the moon' ermee, dit jaar kwam hij met een nieuwe Lambo en weer heeft hij prints gevraagd

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Bull power in Spa

                Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Hangt een beetje van de eigenaar af, ik kan meestal vrij goed inschatten of ze openstaan voor een shoot of een afdruk, laat bijna altijd wel een naamkaartje achter en vraag een email adres.

                Ik stuur ze dan achteraf een link naar de gallery en krijg hier dan regelmatig aanvragen langs binnen voor prints of een foto boek

                Twee jaar terug heb ik voor iemand met een Diablo een tiental A0 posters afgedrukt met zijn wagen op ... hij was 'over the moon' ermee, dit jaar kwam hij met een nieuwe Lambo en weer heeft hij prints gevraagd

                Mark
                Clear, Thx voor de feedback
                BTW zeer mooie nieuwe site, staat mooi materiaal op
                Flickr

                Comment

                Working...
                X