Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Rig hing aan de Landrover en weggewerkt in photoshop.
Sluitertijden van 1/30ste tot 6 seconden samenstelling van 7 beelden.
Meer foto's kan je wel verwachten op BD
er is ook een tentoonstelling van 25- 27 juni telkens van 12 tot 17 u voor wie ze van dichtbij wil bekijken.
Op de campus van Karel de Grote-Hogeschool Linkeroever
Louis Frarynlaanlaan 30 2050 Antwerpen
Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L http://eyemotions.wordpress.com/
Oorspronkelijk geplaatst door Jordi LauwersBekijk bericht
Rig hing aan de Landrover en weggewerkt in photoshop.
Sluitertijden van 1/30ste tot 6 seconden samenstelling van 7 beelden.
Heb net een foutje ontdekt denk ik... De spankabels linksvoor lopen niet over in elkaar waar de voorruit onderaan eindigt... Ik weet niet of je dat al gemerkt had?
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Hey, klopt idd was vorige week te snel met hem online te zetten .
Is ondertussen al verholpen, komt omdat voorruit uit een andere opname komt met andere belichting en daar was de cadrage iets anders. en had er éérst over gekeken maar ondertussen loop alles mooi in elkaar over.
Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L http://eyemotions.wordpress.com/
Als je de volgende keer wat minder moeite wil besparen dan kan je eventueel de rig monteren onder de jeep en daar een stevig sattief opzetten...
Je stelt scherp en duwt met lange sluitertijd de auto een halve meter achteruit..dan ga je het zelfde bewegings effect krijgen..
Let er wel op dat de auto dan wat bergaf staat....anders zal dat met zo een kolos moeilijk gaan vrees ik...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heb net een foutje ontdekt denk ik... De spankabels linksvoor lopen niet over in elkaar waar de voorruit onderaan eindigt... Ik weet niet of je dat al gemerkt had?
Oorspronkelijk geplaatst door Jordi LauwersBekijk bericht
Hey, klopt idd was vorige week te snel met hem online te zetten .
Is ondertussen al verholpen, komt omdat voorruit uit een andere opname komt met andere belichting en daar was de cadrage iets anders. en had er éérst over gekeken maar ondertussen loop alles mooi in elkaar over.
zie nog altijd dat foutje denk ik, maar hadden ze me er niet op gewezen dat had ik het niet gezien.
Prachtige foto, haarscherp, mooie kleuren en sfeer. TOP
Deze past echt in de HOF, proficiat
Heb je foto's gezien in Antwerpen. Ik denk dat je niet voor niets een dikke pluim kreeg voor de uitvoering en technische kwaliteit.(van Grobet, als ik me niet vergis) Post hier eens een ander...... ik vond er NOG mooiere bij. Ja NOG mooier.
Heb je foto's gezien in Antwerpen. Ik denk dat je niet voor niets een dikke pluim kreeg voor de uitvoering en technische kwaliteit.(van Grobet, als ik me niet vergis) Post hier eens een ander...... ik vond er NOG mooiere bij. Ja NOG mooier.
Comment