Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is baan 25L (links), hier komt bijna nooit een 747 op toe, aangezien praktisch alle 747's die op Zaventem landen, cargo zijn en dus landen op 25R(rechts), om zo sneller aan Brucargo te staan. Dit is dus inderdaad een relatief zeldzame foto. Zo zal je op deze baan ook niet gauw een 340 zien landen, aangezien het merendeel ook daarbij cargo is.
Dit is baan 25L (links), hier komt bijna nooit een 747 op toe, aangezien praktisch alle 747's die op Zaventem landen, cargo zijn en dus landen op 25R(rechts), om zo sneller aan Brucargo te staan.
Dit is baan 25L (links), hier komt bijna nooit een 747 op toe, aangezien praktisch alle 747's die op Zaventem landen, cargo zijn en dus landen op 25R(rechts), om zo sneller aan Brucargo te staan. Dit is dus inderdaad een relatief zeldzame foto. Zo zal je op deze baan ook niet gauw een 340 zien landen, aangezien het merendeel ook daarbij cargo is.
Sorry hoor, maar een 340 cargo?????
Over de foto: mooi vastgelegd, op het juiste moment. enkel de omheining stoort me, maar die staan er nu eenmaal.
@ Bottie: het is niet omdat er raampjes in een vliegtuig staan, dat deze op dat moment geen cargo kan zijn he Etihad of turkish staat hier vaak genoeg als cargo , dan landen die dus ook praktisch altijd op 25R.
@ Bottie: het is niet omdat er raampjes in een vliegtuig staan, dat deze op dat moment geen cargo kan zijn he Etihad of turkish staat hier vaak genoeg als cargo , dan landen die dus ook praktisch altijd op 25R.
Omdat een passagiersvliegtuig een paar ton cargo mee neemt maakt dat het nog geen cargovliegtuig, behalve enkele van 737 van TNT, deze zijn QC's (Quick Change) en bouwt men op korte tijd om van pax naar cargo en omgekeerd
A300 of A310, geef ik je meteen gelijk, maar een 340-cargo-only-versie: no way.
Etihad Crystal Cargo: A300F en 1 MD-11F (lsf World Airways Cargo)
Turkish Cargo: A310F
Als je op deze plaats een 747 ziet landen (wat op zich al niet veel voorkomt) zal het bijna altijd een cargovliegtuig zijn.
Dat is bij deze foto dus niet het geval.
Het kan misschien wel zijn dat dit toestel als cargo gebruikt wordt maar het is dus geen cargotoestel.
Om die reden is deze opname zeldzaam
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Als je op deze plaats een 747 ziet landen (wat op zich al niet veel voorkomt) zal het bijna altijd een cargovliegtuig zijn.
Dat is bij deze foto dus niet het geval.
Het kan misschien wel zijn dat dit toestel als cargo gebruikt wordt maar het is dus geen cargotoestel.
Om die reden is deze opname zeldzaam
En daar ben ik het wel mee eens
1 vraagje: wanneer is deze gemaakt? Lang geleden dat ik een Focus Air gezien heb ...dan is dit bijgevolg een vrachttoestel (mèt ramen ) ...
deze foto is genomen op 24-08-2008
een vrij oude foto dus, maar hij stond hier nog altijd op mijn harde schijf en ik vond deze plaat te mooi om niet te delen
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment