Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wel, de wagen reed op een "afgesloten" stuk weg in de bebouwde kom. De snelheid was +- 5km/h (ik liep er naast dus het zal wel zo iets geweest zijn).
Op de achterklep van de wagen stond een licht statief met zacht rubber voetjes om geen krassen te maken met daarop m'n Peleng 8mm fisheye en een flits in de hot-shoe. De achterklep beschikt over een spoilertje dus het statief kon niet vallen.
Proficiat met je HOF, een foto die ik wel kan smaken en supertof dat je wilt vertellen hoe hij gemaakt is. Zou ik ook eens willen proberen, maar eerst een cabrio kopen
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R
Comment