Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doet heel wat stof opwaaien!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Doet heel wat stof opwaaien!

of

Canonian

Re: Doet heel wat stof opwaaien!

super foto van super wagentje! al stoort het watermerk wel wat in het beeld volgens mij...maar plaatje!
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Comment

een mooie en een lekker kleurtje.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zeer knappe foto! Ook een goede kleur.
        Om toch even een 'negatief' puntje te vermelden: bij mij lijkt de achterspoiler niet meer helemaal scherp...
        Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk bericht
          Zeer knappe foto! Ook een goede kleur.
          Om toch even een 'negatief' puntje te vermelden: bij mij lijkt de achterspoiler niet meer helemaal scherp...
          Aangezien het focuspunt daar niet ligt kan dat inderdaad zijn.
          Canonian

Comment

Sorry maar ik vind je foto niet zo geslaagd.
            De kleur en scherpte zijn prima maar de zon komt van de verkeerde kant zodat je geen verschil kan zien tussen schaduw, velg en band.
            Zo lijkt het alsof er geen wielen onder staan.
            De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
              De kleur en scherpte zijn prima maar de zon komt van de verkeerde kant zodat je geen verschil kan zien tussen schaduw, velg en band.
              Komaan zeg, dat is toch gewoon een "goeie foto". Maar je mag altijd beter doen hoor.
              [MOD]Off topic commentaar verwijderd ![/MOD]
              Last edited by LamboCars; 3 mei 2010, 12:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
                Komaan zeg, dat is toch gewoon een "goeie foto". Maar je mag altijd beter doen hoor.
                Ik denk dat iedereen wel zijn eigen mening mag geven op dit forum, of niet soms?
                Mijn kritiek is opbouwend bedoeld. Je ziet de schaduwkant van de auto en dan heb je vanzelf te weinig detail.
                En als je even zoekt dan vind je hier zeker foto's van mij.[MOD]Off-topic commentaar weggehaald ![/MOD]
                Last edited by Nxke; 3 mei 2010, 16:56.
                De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                  Misschien je scherm wat helderder zetten (of de stekker van je laptop insteken) want ik zie wel duidelijk de schaduw, band, velg en binnenkant van de wielkas hoor

Maar je hebt gelijk dat het langs de andere kant beter zou zijn (rest de vraag of er aan de andere kant de mogelijkheid was om te staan natuurlijk...)
                  Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

[MOD]Als we het allemaal een beetje beleefd kunnen houden ok ?

Iedereen mag zijn mening geven, en vermijd in elk geval persoonlijke aanvallen op het forum ... deze zullen onherroepelijk verdwijnen [/MOD]

Nu over de foto : er is zeker nog een beetje detail te zien op de schaduwkant, en in post processing zal hier nog wel meer uit te halen zijn. Vergeet niet dat dit een actie shot is, dan heb je niet altijd te kiezen, je staat nu éénmaal aan die kant van het circuit en je kan niet snel even overlopen.

Ik moet wel toegeven dat het op mijn geprofileerd scherm op het randje is hoor, ik vrees dat in drukwerk het net wel of net niet te donker zal zijn afhankelijk van de drukker ... maar het is zeker mooi, scherp beeld ... niet vergeten dat ie op 1/200 genomen is hé ... zit nog altijd een beetje beweging in de wielen.

Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Prachtige plaat
                      1 minpunt. Ik heb spijt dat ik ze zelf niet gemaakt heb.
                      Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Working...
                      X