Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mini S

Ben samen met mijn schoonbroer een nieuw project aan het opstellen ... één van de voordelen van onze samenwerking is dat ik een nieuwe Canon EOS 1dIV met 70-200 f2.8 IS Mark II mocht testen voor een weekje

Dit is een van de foto's met deze combo gemaakt, op 110mm f2.8 1/1000 iso 100 :

Beeld is gemaakt tijdens een BMW meeting, dus kon ik spijtig genoeg niet de achtergrond kiezen ... anders zou ik zeker zo'n draad vermijden, maar door de OOF valt het best nog mee vind ik.

Echt een supercamera en een schitterende lens ... alleen een beetje jammer van het prijskaartje, maar nu weet ik tenmiste weer waarom ik zoveel werk

Mark
    Last edited by LamboCars; 23 april 2010, 14:18.
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Mini S

Leuke plaat ...
    Mij stoort die achtergrond zeker niet , vind zelfs de draad wel iets hebben erbij .
    Maar dat komt wss wel door de compositie
    Is maar waar je van houdt denk ik ...

Comment

Naar mijn mening trekt de Mini genoeg aandacht naar zich toe, waardoor de achtergrond niet echt stoort...
      Het lijkt me wel een bom van een auto, zeker als ik die geperforeerde remschijven zie, dat zal wel niet voor niets erop zitten...
      Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Mooie foto, mooie belichting, maar wat wil je met zo'n toestel.

Comment

Mooie plaat!

Comment

Knap Mark veel detail
            Flickr

Comment

Knappe plaat! Lijkt wel studiowerk
              Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment