........
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
MiG 29UB
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: MiG 29UB
Zéér indrukwekkende foto, beetje storende schaduwen, maar daar kan je niet omheen vrees ik. Als ie nu nog raketten geladen had was het helemaal een super plaat
Was vroeger een echte vliegtuig fanaat ... zoals ieder jongetje wou ik piloot worden , maar door mijn lengte ben ik door de luchtmacht afgekeurd (2m05 past niet in een F16 ) ... nu ben ik Lamborghini fanaat ... en daar pas ik ook weer niet in
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtZéér indrukwekkende foto, beetje storende schaduwen, maar daar kan je niet omheen vrees ik. Als ie nu nog raketten geladen had was het helemaal een super plaat
Was vroeger een echte vliegtuig fanaat ... zoals ieder jongetje wou ik piloot worden , maar door mijn lengte ben ik door de luchtmacht afgekeurd (2m05 past niet in een F16 ) ... nu ben ik Lamborghini fanaat ... en daar pas ik ook weer niet in
Mark
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brigittevanheck Bekijk berichtJe past toch wel in een cabrio Lamborghini?
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtknap werk!! heb die mig's regelmatig zien overscheren tijdens mijn trips naar de voormalige SU..
het blijft een prachtig toestel! viva mikoyan-goerevitsj!!
(poolse luchtmacht wellicht?)
groeten, Alex!
idd mikoyan gurevich, en het is een pool.
blijft een mooi en fotogeniek toestel vind ik.
favoriet is wel de hornet, die staat er bijna altijd mooi op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk berichtMooie compo!
Is dit een ex-Oost-Duitser?
En die UB's staan allemaal in opslag.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brigittevanheck Bekijk berichtNee want de Oost-Duitsers hebben een andere camo.
En die UB's staan allemaal in opslag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk berichtAchzo, dus deze heeft altijd voor Polen gevlogen?
Kan het wel even checken hoor...
Augustus '89 in dienst gekomen bij de Polen.
Het is de N50903014615Last edited by BrigitteVH; 10 april 2010, 21:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brigittevanheck Bekijk berichtAls het goed is wel... vind je dat belangrijk dan?
Comment
Comment