Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Morgan
Collapse
X
-
Morgan
www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren. -
-
Re: Morgan
Mooi beeld en knappe panning ... maar mis net ietsjes ruimte voor de wagen, ik had de crop nog iets verder naar recht gezet zodat de achterkant korter tegen de rand zat en voor de Morgan nog ietsjes meer plaats was.
Ik vrees ook dat op sommige schermen de foto te donker gaat zijn, op mijn gecalibreerd scherm is het op het randje, en ik heb gemerkt dat het dan bvb op een laptop te donker uitkomt
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Re: Morgan
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtMooi beeld en knappe panning ... maar mis net ietsjes ruimte voor de wagen, ik had de crop nog iets verder naar recht gezet zodat de achterkant korter tegen de rand zat en voor de Morgan nog ietsjes meer plaats was.
Mark
De crop aanpassen zal echter iet gaan aangezien hij niet gecropt is maar zo genomen is. Er zijn enkel wat LR bewerkingen op gedaan.www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Comment
-
-
-
Comment