Ook ne keer met filterkes geëxperimenteerd. Is't wat ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
cloudburst
Collapse
X
-
-
Re: cloudburst
persoonlijk vind ik dit een beetje "overdone" ...
ik weet niet wat je bedoeling hiermee is natuurlijk??It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...
Comment
-
persoonlijk vind ik dit een beetje "overdone" ...
Imho " done" ... gebruik van filterkes geeft mooi resultaatThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
geen mooi filter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik vind de filter wel passen maar de uitvoering te opvallend...
Vermoed dat je er nog beter uit kunt halen.
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtGeef me dan toch maar een industrieterrein met een paar vuilbakken hoor.
Onze visie op fotografie verschilt dag en nacht.
groeten
Mipstoo
Comment
-
-
ach, ik refereerde maar naar deze comment van lin.vdb.
Die dan weer een referentie was naar mijn vuilbakkenfoto.
en die vind ik geslaagder dan de cloudburst, omdat ze een eerlijke weergave is van een dagelijkse realiteit.
effectjes achteraf dragen fotografisch meestal weinig bij aan een foto.
het draait hem om licht en compositie.
enfin, dat is mijn idee maar hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht...En je bent natuurlijk niet verplicht om commentaar te geven op foto's die je niet aanspreken
commentaar geven op iets wat hun aanstaat. Of net niet. Of helemaal niet. Dat geeft me
een boeiender geheel dan mensen die alleen maar reageren op hun goesting en smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc.Reymen Bekijk berichtik weet niet wat je bedoeling hiermee is natuurlijk??
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtGeef me dan toch maar een industrieterrein met een paar vuilbakken hoor.
Onze visie op fotografie verschilt dag en nacht.
Aan alle anderen : bedankt om te kijken.Er zal altijd wel controverse zijn over al dan niet gebruiken van filters en/of photoshop. Ik hou ervan en heb er zelfs de laatste tijd hele knappe de HOF zien passeren. Da's ook geen werkelijkheid maar spreekt toch sommige mensen erg aan.
Vandaar dat ik mij ook wel eens op glad ijs wou wagen en al eens uitglijden hoort daarbij zeker"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
-
Laat je niet doen hoor.
Vind het zeer creatief en het geeft het gevoel weer hoe je de situatie daar wil doen overkomen.
Heb het gevoel dat er verschillende mensen zijn die vastgeroest zitten in het klassieke patroon... van dat moet zo en niet anders...
Doe zo voort.
Vind hem wel wat hebben en geeft de sfeer aan die ik ook zo op deze wijze wel kan aanvoelen alsof ik er bij ben. Dus geslaagd.
Groet.
Gils
Comment
Comment