Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een pracht van een foto, maar.... dat stuk vuil beton stoort me mateloos in de foto, zonder dat mocht die foto op billboard gerust ergens tegen de gevel hoor !
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Sluit me volledig aan bij voorgaande bevindingen (beton , compo en bewerking ).
Kleine opmerking ivm met je hoofding (chapman's creations), een Dax is toch een moderne replica van een Lotus Seven en eigenlijk niet door Colin Chapman ontworpen/gebouwd. Een echte Super Seven is iets 'slanker', maar dit effe terzijde.
www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Comment