Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air-to-Air

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Air-to-Air

Hartelijk dank voor alle reacties! Ik kan blijkbaar maar één foto per keer uploaden , dus bij deze toon ik jullie graag de Hongaarse Gripen.

Dit is de kortste 'join-up' die we ooit gehad hebben achter de Skyvan photoship.

de hele fotoshoot duurde 2 minuten en 56 seconden, aan 300 km/h De jets zijn niet zo heel moeilijk om te fotograferen, omdat er geen bewegende onderdelen als een propellor aanzitten; de sluiterijd kan dus vrij hoog zijn.
    Voor de fotografen die deze vorm van fotografie leuk vinden, neem eens een kijkje bij de 'Shooting Days Poll' , in mei hebben we ( zowaar in Belgie ) de Photoflying Days - voor iedereen die graag vliegtuigen fotografeert vanop de grond - en de allereerste Air-to-Air Academy, voor alle fotografen die dit soort foto's willen nemen. Wel niet meteen dit soort militaire vliegtuigen, maar een brede variatie van vliegtuigen uit de kleine luchtvaart, vintage en warbirds.

greetz, Eric
    Last edited by devid; 20 februari 2010, 14:37. Reden: apart topic gemaakt

Re: vliegtuigen, air-to-air !

prachtig!
    Nikon D80 + Nikon D7100 + Nikkor 18-200mm 1/3,5-5,6 VR + Nikkor 50mm 1/1,8 + Sigma 150-500 OS + SB 700

Comment

Mooie serie
      Grt,
      Hexagon

Comment

Knappe platen

Comment

Zaaaaaaaalig
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

prachtige fotos

Comment

Re: Air-to-Air

Prachtige foto´s

Heb jij deze ook gemaakt?
              BD0723BE

Comment

Staat er knap op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                  Prachtige foto´s

Heb jij deze ook gemaakt?
                  Eventjes lezen, helpt al veel ...die is genomen door Michael Vaeremans, lid van zijn 'Photocrew' (zoals daar duidelijk vermeld staat). Kijk maar even op z'n website.
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                    Eventjes lezen, helpt al veel ...die is genomen door Michael Vaeremans, lid van zijn 'Photocrew' (zoals daar duidelijk vermeld staat). Kijk maar even op z'n website.
                    How mateke, ze zijn niet allemaal opmerkzaam gelijk gij zenne

Der staan 2 namen en het was mij NIET duidelijk of je het moet lezen dat Michael Vaeremans & Eric Coeckelberghs behoren tot PhotoCrew of dat het van de eerste afkomstig was.
                    BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                      Der staan 2 namen en het was mij NIET duidelijk of je het moet lezen dat Michael Vaeremans & Eric Coeckelberghs behoren tot PhotoCrew of dat het van de eerste afkomstig was.
                      Inderdaad een ongebruikelijke manier van naamsvermelden op airliners.net...

Wel een hoop knappe foto's!

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Knap!

Comment

Proficiat met je HOF.

groetjes

moniq
                          groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Proficiat met je HOF , ik had hem nog niet gezien , maar knap werk man

Groeten

Joeri
                            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Prachtfoto als het mij vraagt.
                              Proficiat met u hof plaats
                              Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Working...
                              X