De rook is mooi gemaakt, maar ik denk dat ik hem mooier zou vinden zonder. Misschien kan je die ook even posten? En misschien Ferrari in het geschrift van Ferrari typen (dus zoals het meestal geschreven staat), want nu oogt het zo raar...
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
effe googlen op brushes smoke en er zijn er genoeg gratis te vinden,als je googeld op brushes steeds engelstalig googelen.hierbij ook de foto zonder "smoke",k'vind hem mooier met smoke
Sorry hoor, maar geef mij maar de foto zonder rook.
Die 'smoke brushes' heb ik ook gevonden, maar gebruik ze zeer sporadisch, zo'n wagen als een Ferrari Italia is mooi door zijn soberheid, die heeft dergelijke toevoegingen niet nodig.
Beiden mooi. De eerste voor z'n bewerking met smoke, maar het lettertype doet wat afbreuk. Persoonlijk toch een voorkeur voor de onbewerkte versie, past beter bij de wagen - strak, sober, pittig.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment