Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMX M3 ( autosalon Brussel 2010 )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BMX M3 ( autosalon Brussel 2010 )

Nog één van de klassieke juweeltjes op het autosalon de BMW M3. In dit geval net zoals nu blijkbaar bij de grote merken meer en meer begint op te komen met een matte lak.

Grtz Tigo
    Last edited by Tigo; 3 februari 2010, 20:17.
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Re: BMX M3 ( autosalon Brussel 2010 )

Vind hem niet slecht, alleen vraag ik me af of het origineel model grijs was... rechts vooraan heb je nog een stuk dat grijs is... En de spiegel ook.
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

inderdaad zeer merkbaar kleurverschil, ik veronderstel dat het aan de lampen ligt?
      alleszins een goeie foto vind ik voor op het autosalon getrokken te zijn, maar ik had hem toch liever wat lichter gezien
      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk bericht
        Vind hem niet slecht, alleen vraag ik me af of het origineel model grijs was... rechts vooraan heb je nog een stuk dat grijs is... En de spiegel ook.
        De kleur zoals hij in het midden van de wagen is, is de originele kleur. De foto is genomen zonder flits.De wagen stond in een aparte donkere ruimte met verschillende gekleurde spots. Vandaar de verschillende kleuren.

grtz Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Samen met de AM dbs de mooiste wagen aanwezig,

kleur:

Comment

Sterke foto om zo maar even op het salon te nemen! Spijtig van het uitgesproken kleurverschil, maar daar kan jij maar weinig aan doen uiteraard.
            Canon R | Leica Q
            EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
            Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
            [/COLOR]

Comment

Voor wie het weten wil? Dit is een nieuwe M kleur genaamd 'frozen grey' en ik vind ze alvast goddelijk. prachtfoto by the way
              Wees niet bang voor meningsverschillen. Zonder wrijving geen glans.
              Nikon D90; nikkor 18-200VR; tamron macro 70-300; tokina 12-24; nikkor 50mm 1.8; flits SB900

Comment

Working...
              X