Hier nog een foto die ik genomen heb vorig jaar in opdracht voor het Nederlandse Spyker cars.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spyker Aileron
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Spyker Aileron
Bangelijke foto ! Al had ik persoonlijk het verkeersbord weg gefotoshopt omdat dit een klein beetje de aandacht wegtrekt van de Spyker.
voor de rest super !www.highdesignstudio.be
I have a story behind every picture taken
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonathanT Bekijk berichtBangelijke foto ! Al had ik persoonlijk het verkeersbord weg gefotoshopt omdat dit een klein beetje de aandacht wegtrekt van de Spyker.
voor de rest super !into minimal techno
Comment
-
Heel knappe rolling shot, met volgwagen gedaan waarschijnlijk ?
VInd wel dat bij het verkleinen je iets te ver gegaan bent met verscherpen, vooral de lijn tussen de deur en de dorpel heeft hier last van, maar ik ben zeker dat het originele, high res beeld perfect zal zijn.
Bijzonder mooie zwart/wit omzetting ... maar ik zou ook overwegen om het verkeersbord weg te halen in pp
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtVind wel dat bij het verkleinen je iets te ver gegaan bent met verscherpen, vooral de lijn tussen de deur en de dorpel heeft hier last van, maar ik ben zeker dat het originele, high res beeld perfect zal zijn.
Bijzonder mooie zwart/wit omzetting ... maar ik zou ook overwegen om het verkeersbord weg te halen in ppJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment