Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bugatti - 1 van 3 exemplaren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bugatti - 1 van 3 exemplaren

    Vandaag nog snel even langs AutoWorld geweest om de Bugatti expo mee te pikken, het viel gelukkig mee met het aantal bezoekers en toch nog best knappe foto's kunnen maken.

    Omdat iedereen de Veyron langs alle kanten stond te fotograferen heb ik de andere, zeer speciale modellen wat aandacht geschonken : van deze Bugatti zijn er blijkbaar maar 3 gemaakt


    Vond het wel serieus overdreven dat je bovenop de 6 Euro inkom (kan ik mee leven) nog eens 2,50 Euro moest betalen omdat je foto's neemt
    Kassier was ook niet van de slimste, sta daar voor hem met een statief en een schoudertas ... vraagt ie : gaat U ook foto's nemen ... ikke dus : nee hoor, ik laat mijn statief even uit ... hij vond het niet echt grappig, de mensen achter mij wel

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Bugatti - 1 van 3 exemplaren

    In het Frans of in het Nederlands geholpen?
    into minimal techno

    Comment


    • #3
      Re: Bugatti - 1 van 3 exemplaren

      Een technisch goede foto denk ik, maar met een helaas doodeenvoudige compositie. Dit is meer een foto genomen ter registratie dan om een fotografisch gezien mooie plaat te maken. Bij dat kader zet ik ook zo mijn vraagtekens..

      Maar wel een leuk verhaaltje, gevat antwoord! haha
      Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
      Visit my Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Bugatti - 1 van 3 exemplaren

        Oorspronkelijk geplaatst door thiele Bekijk bericht
        In het Frans of in het Nederlands geholpen?
        Gewoon in het Nederlands hoor, als je in Brussel achter een kassa staat moet je tweetalig zijn

        Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk bericht
        Een technisch goede foto denk ik, maar met een helaas doodeenvoudige compositie. Dit is meer een foto genomen ter registratie dan om een fotografisch gezien mooie plaat te maken. Bij dat kader zet ik ook zo mijn vraagtekens..

        Maar wel een leuk verhaaltje, gevat antwoord! haha
        De compositie is niet zo simpel als je denkt hoor, anders moet je eens gaan kijken hoe deze wagen er bij staat in AutoWorld ... het is er nog erger dan in een showroom om eerlijk te zijn. Er waren heel wat storende elementen in de omgeving ... hier stond natuurlijk net de brandweerslang achter, lekker zo'n knalrode kast

        Trouwens, een driekwart front aanzicht is wel degelijk het meest gebruikt voor auto's, zeker als je niet helemaal rond de wagen kan lopen, dit is een foto die perfect voor een folder of magazine kan gebruikt worden ... beetje commercieel denken brengt op hoor

        Mark
        Last edited by LamboCars; 15 januari 2010, 08:08.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Bugatti - 1 van 3 exemplaren

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          De compositie is niet zo simpel als je denkt hoor, anders moet je eens gaan kijken hoe deze wagen er bij staat in AutoWorld ... het is er nog erger dan in een showroom om eerlijk te zijn. Er waren heel wat storende elementen in de omgeving ... hier stond natuurlijk net de brandweerslang achter, lekker zo'n knalrode kast
          Vind het steeds jammer dat er nooit een deftige achtergrond zonder storende elementen staat in zo'n museum.Nu moet je de storende elementen wegshoppen en dit geeft toch nooit een natuurlijk beeld, de overgang naar de achtergrond is nogal abrupt, zulke exemplaren verdienen meer.
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: Bugatti - 1 van 3 exemplaren

            Vind dit toch een zéér knappe foto !

            Ben er ook geweest en inderdaad er stond een mega brandslang achter en een paaltje ervoor met info over de wagen.
            Gezien de omstandigheden is dit inderdaad een knappe foto.

            Is één van de 3 gemaakte Bugatti's waar ze F1 mee gereden hebben in de jaren 50 !
            Veel specialer dan de veyron's en die zetten ze dan aan een brandslang tussen al de rest...
            Meer info: Bugatti - Type 251

            Heb het ook zien staan aan de kassa dat je 2.5€ meer moest betalen voor foto's te nemen, heb er niet over gesproken (had toch 2 rugzakken mee) en is mij niets gevraagd geweest.
            Flickr Photopage

            Comment

            Working...
            X