Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Essen Motorshow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Essen Motorshow

Graag uw mening

Meer: www.autozine.be
    BD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW

Re: Essen Motorshow

de abarth staat niet geheel in het midden
    into minimal techno

Comment

Mooie reeks
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

Comment

Jammer van de spot op de rode 300SL hé, ik heb ook zo'n foto, maar heb ze niet gebruikt omdat die spot de kleur zo oranje maakt, in PhotoShop wel bij te werken maar heb er eerlijk gezegd niet de moeite voor gedaan

Die Abarth zou inderdaad net iets krachtiger zijn als je hem in je crop echt in het midden zet, vooral zo'n frontaal zicht komt hier beter mee uit ... ps waar is de mooie Abarth dame die op de stand rondliep ?

Voor mij is de best in de reeks dus de Skoda, lichtjes overbelicht aan de rechterkant, maar een mooie achtergrond maakt deze af voor mij

OT : wanneer ben je geweest ?

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Jammer van de spot op de rode 300SL hé, ik heb ook zo'n foto, maar heb ze niet gebruikt omdat die spot de kleur zo oranje maakt, in PhotoShop wel bij te werken maar heb er eerlijk gezegd niet de moeite voor gedaan

Die Abarth zou inderdaad net iets krachtiger zijn als je hem in je crop echt in het midden zet, vooral zo'n frontaal zicht komt hier beter mee uit ... ps waar is de mooie Abarth dame die op de stand rondliep ?

Voor mij is de best in de reeks dus de Skoda, lichtjes overbelicht aan de rechterkant, maar een mooie achtergrond maakt deze af voor mij

OT : wanneer ben je geweest ?

Mark
          Hallo Mark,

Bedankt voor het terechte comentaar, ik ben vrijdag geweest en wat die madammen betreft deze kun je toch niet als transport beschouwen of wel ????????

Groetjes
          Marc
          BD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW

Comment

Echt prachtige platen, met de Skoda als toppunt.
            [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moke Bekijk bericht
              ... en wat die madammen betreft deze kun je toch niet als transport beschouwen of wel ????????
              Heb je helemaal gelijk in, maar ik vind het altijd grappig : ik heb op mijn site natuurlijk foto's van de Lamborghinis in Essen gezet, en bij de Edo Murcielago stond zo'n hostess ... en net die foto haalt zowat het dubbele van de downloads in vergelijking met de foto's waar alleen de wagen op staat

Als er één constante is tijdens tuning shows zijn het wel de aanwezige dames, nog erger dan tijdens de normale auto salons

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
              X