Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hele desoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hele desoto

    Bedankt voor het commentaar op mijn foto's van de DeSoto. Ik vond de foto van auto+paal wel iets hebben. Kan ook zijn dat ik een lek in mijn cilinderkop pakking had.

    Hier dan de hele DeSoto. Maar wat een werk om van die vreselijke achtergrond af te raken. Hoop dat het een beetje gelukt is.





    Ook nog detail opname van andere Amerikaan bijgevoegd.



  • #2
    Re: hele desoto

    De eerste foto vind ik niet zo geslaagd.
    Het lijkt of de Desoto zweeft door die wazige/zw achtergrond. Ik zou opteren om de originele achtergrond te behouden. De wagen zelf is tot slot wel goed in beeld gebracht.
    Eventueel de achtergrond vertroebelen door wat beweging te stimuleren? (De persoon die na jou een foto plaatste heeft daar een leuke tutorial voor op zijn website)

    Je tweede kan er zeker door.
    Dank u wel.

    Comment


    • #3
      Re: hele desoto

      ferm ferm

      61er sportsman?

      ik vindt de achtergrond ook storend,mss een diner zoeken of steakhouse of dergelijke
      facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

      Comment


      • #4
        Re: hele desoto

        Hier dan de hele DeSoto. Maar wat een werk om van die vreselijke achtergrond af te raken. Hoop dat het een beetje gelukt is.
        jammer voor al het werk, maar het ziet er niet uit.
        de auto staat er mooi op, de omgeving stoort nu waarschijnlijk even erg als wanneer ze scherp was geweest.

        Comment


        • #5
          Re: hele desoto

          Het is een 1960 hardtop sportsman. Dit is te lezen op het kaartje voor het stuurwiel, voor mij althans...

          Nog eens een poging om de achtergrond te verbeteren door scherpte verloop van voor naar achter toe te passen. Als tijdens een show de auto's op een wei staan met rondom industrie of andere auto's is het erg moeilijk een behoorlijke achtergrond te vinden.

          Comment

          Working...
          X