Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Essen Motor Show

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Essen Motor Show

Hello,

vandaag even naar Essen gereden voor de Motor Show ginder, een hoop tuning en dergelijke, maar toch enkele speciale beelden kunnen maken :

Custom bike in de Galleria :

en een Rat Rod ... schitterend gewoon

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Essen Motor Show

Zien er weer afgelikt uit Ferme bike
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Niets van storende zaken of er mooi mee gespeeld!!!
      Die eerste
      Flickr

Comment

Zeer leuk voorsmaakje van wat ik er woensdag ga tezien krijgen
        Prachtige beelden Mark !!!

Comment

Laat maar komen die beelden zeer mooie foto's

[center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

Comment

monstermobielen
            into minimal techno

Comment

Leuke Shots Mark!
              Ik sla dit jaar Essen over. Er staat maar weinig nieuws of interessants naar mijn mening.
              http://www.brechtdecancq.com

Comment

Knap in beeld gebracht.
                Geen sinecure vermoed ik gezien het op een Motor Show is.

Zijn dat duimspijkers in de banden van die bike? ;-)
                Dank u wel.

Comment

Eerste zéér knappe foto zeker voor op een beurs waar de omstandigheden meestal zeer moeilijk zijn !

Tweede mega knappe rat-rod !
                  Jammer van de achtergrond waardoor je beter kan zien dat het terug op een beurs is.
                  Flickr Photopage

Comment

foto is gespiegeld of zie ik het verkeerd .

Comment

bedankt voor de positieve reacties, het was inderdaad niet simpel om nog een beetje degelijke foto's te maken in Essen, er liep al heel wat volk rond ook al was het een persdag, en het licht is gewoon een ramp, nog erger dan tijdens een auto salon, zelfs op ISO800 f2.8 kwam je nog op 1/10 uit gelukkig heb ik IS op mijn lenzen want mijn statief lag nog in de auto zoals gewoonlijk, sleur het altijd mee, maar eens ter plaatse vergaat de moed me om het de hele dag mee te dragen

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                      foto is gespiegeld of zie ik het verkeerd .
                      Ik begrijp wat je bedoeld, maar die motor is wel degelijk zo gefotografeerd, niet gespiegeld, om een of andere reden staat de naam op de tank in spiegelschrift .

Er stonden in Essen ook heel wat Rat Rods, vond ik niet erg eerlijk gezegd, vind dat wel knappe dingen

Mark
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Beste,

ik ben nieuw op dit forum. Ik hoorde voor het eerst over dit forum door iemand op mijn vakantiejob.
                        Ikzelf ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie. Ik heb ongeveer een 4 maand geleden een Nikon D5000 gekocht. Sindsdien hou ik mij voornamelijk bezig met autofotografie. Een van mijn hobby's is namelijk auto's spotten. Zie: www.autogespot.com. Daar heb ik al enkele spots staan.
                        Dit jaar ga ik ook opnieuw naar de Essen Motorshow. Dit wordt voor mij de 2e keer. Verleden jaar had ik ook een digitaal toestel mee, een Canon 400D. Dit jaar ga ik dus met mijn eigen toestel. Maar ik vraag mij af met welke instellingen je het best foto's neemt in Essen? Welke ISO, sluitertijd, diafragma, witbalans? Is een polarisatiefilter aan te raden binnen op de beurs? En een statief? Of is dit niet echt handig door het vele volk die er rondloopt? Als je mij hier zou kunnen op antwoorden zou ik dit oprecht appreciëren.

MVG,
                        Bommers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommers Bekijk bericht
                          Beste,

ik ben nieuw op dit forum. Ik hoorde voor het eerst over dit forum door iemand op mijn vakantiejob.
                          Ikzelf ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie. Ik heb ongeveer een 4 maand geleden een Nikon D5000 gekocht. Sindsdien hou ik mij voornamelijk bezig met autofotografie. Een van mijn hobby's is namelijk auto's spotten. Zie: www.autogespot.com. Daar heb ik al enkele spots staan.
                          Dit jaar ga ik ook opnieuw naar de Essen Motorshow. Dit wordt voor mij de 2e keer. Verleden jaar had ik ook een digitaal toestel mee, een Canon 400D. Dit jaar ga ik dus met mijn eigen toestel. Maar ik vraag mij af met welke instellingen je het best foto's neemt in Essen? Welke ISO, sluitertijd, diafragma, witbalans? Is een polarisatiefilter aan te raden binnen op de beurs? En een statief? Of is dit niet echt handig door het vele volk die er rondloopt? Als je mij hier zou kunnen op antwoorden zou ik dit oprecht appreciëren.

MVG,
                          Bommers
                          Indoor events and motor shows are great venues with many stunning cars, shooting them is not at easy as it might seem however.

http://www.brechtdecancq.com

Comment

Erg mooie platen.
                            Boefje.
                            Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
                            http://www.nlfotografie.nl

Comment

@ Corvetteboy,

erg bedankt voor de tip. Ik heb eindelijk een antwoord op al mijn vragen waarmee ik al zo lang zat.
                              Een laatste vraag, is het aan te raden om in RAW te fotograferen? Ik kan dan namelijk maar 530 foto's op mijn 8gb kaartje zetten. Moet dit nadien nog veel bewerkt worden? Want hier weet ik nog niet veel van af.

MVG,
                              Bommers

Comment

Working...
                              X