Heb getracht enkele iets meer "creatieve" opnamen van deze mooie DeSoto oldtimer te maken. Tijdens All American Weekend in September jl in Lommel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
knappe DESOTO
Collapse
X
-
-
Re: knappe DESOTO
De dof in de 2e foto is best geslaagd, alleen jammer van die achtergrond, maar je kon hem waarschijnlijk niet effe verplaatsen zeker
In de eerste foto zou ik die witte paal snel weghalen, je hebt een effen blauwe lucht rond deze paal, dus het is een kleintje om die weg te clonen ... en je foto zal een stuk krachtiger worden.
De derde is een mooi zicht, maar terug de achtergrond die je parten speelt, vooral die kerel met zijn fluo vestje loopt echt in de weg hier, ik zou hier trouwens de metertjes op het dashboard in focus gezet hebben, maar dat is persoonlijke keuze.
Geen foto van heel de wagen ?
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
De derde is een mooi zicht, maar terug de achtergrond die je parten speelt, vooral die kerel met zijn fluo vestje loopt echt in de weg hier,into minimal techno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk berichtIk zou bij de tweede dan weer hebben scherpgesteld op de vleugel, ik denk dat naar mijn voorkeur dat een beter resultaat was geweest.
Knap bekeken.
Comment
Comment