Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste postje in Transport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste postje in Transport

    Eens polsen wat jullie ervan vinden. Ik ben zelf voor deze foto's nogal een HDR fan dus meningen en goesting gaan wss verschillen...










    Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
    Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

  • #2
    Re: Eerste postje in Transport

    De eerste vind ik zeer knap, de andere twee komen wat mij betreft wat geforceerd/onecht over.
    Sam

    Comment


    • #3
      Re: Eerste postje in Transport

      Ik denk dat je een paar basis principes van autofotografie eens moet overlopen, kijk even op de tutorial site ... ik weet zeker dat je enkele goede tips zal vinden.

      Een eerste tip : koop een goede polar filter, je hebt enorm veel reflecties op de foto's, vooral die Porsche is een schitterende wagen, maar de flank is 'dichtgelopen' ... een donkere wagen altijd fotograferen met de zon in je rug, niet de schaduwkant

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Eerste postje in Transport

        Oorspronkelijk geplaatst door Samdezwam Bekijk bericht
        De eerste vind ik zeer knap, de andere twee komen wat mij betreft wat geforceerd/onecht over.
        Sam
        Thx...

        Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
        Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

        Comment


        • #5
          Re: Eerste postje in Transport

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Ik denk dat je een paar basis principes van autofotografie eens moet overlopen, kijk even op de tutorial site ... ik weet zeker dat je enkele goede tips zal vinden.

          Een eerste tip : koop een goede polar filter, je hebt enorm veel reflecties op de foto's, vooral die Porsche is een schitterende wagen, maar de flank is 'dichtgelopen' ... een donkere wagen altijd fotograferen met de zon in je rug, niet de schaduwkant

          Mark
          Ik fotografeer niet zo heel veel auto's eigenlijk. Dus is het voor mij een nogal overbodige kost zo een filter. Maar toch zeker bedankt voor de tips, zeker de tutorials ga ik eens doorlezen... Van de porsche en goude astra (men vorige auto geweest) heb ik er wel meer. Dus er zullen er mss betere bij zitte met mindere reflecties. Al vind ik ze niet storen in deze foto's. Maar dat ligt er dan weer aan in hoe ver je wil gaan tot perfectie . De foto's op http://www.carphototutorials.com zijn beter, maar dan zijn dan weer foto's die door personen worden gemaakt die zich hier op toeleggen. Hier staan nog wat van mij auto foto's klik.

          Toch nogmaals bedankt...
          Greetz

          Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
          Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

          Comment

          Working...
          X