Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle - Oud model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Volkswagen Beetle - Oud model

    Analoog genomen met een Bronica S2A, met Kodak Tmax 400 film. Zelf ontwikkeld, en ingescand met een slechte (imho) Epson scanner.

    Tommy
    My homepage : www.digitalviolence.be

  • #2
    Re: Volkswagen Beetle - Oud model

    vind het wel een toffe foto, interesant sfeertje
    Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

    Comment


    • #3
      Re: Volkswagen Beetle - Oud model

      In wezen een beresterkefoto,maar ze komt nu niet tot haar volle recht.
      Door de schaduwzones wat op te trekken,en zwartpunt en witpunt aan te duiden,vergroot je wat het dynamische bereik van de foto,en bovendien maak je dan van donkergrijs echt zwart,foto wordt er pittiger van.
      Genomen met een medium formaat vermoed ik dat het origineel tonnen details bevat,maar ook dat gaat hier wat teniet.Je moet je geresizede foto nog wat opscherpen.




      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: Volkswagen Beetle - Oud model

        tja, op een print uit de doka ziet het er inderdaad een pak beter uit... De scanner op school is niet veel soeps, en het was de eerste keer dat ik een negatief inscande... Misshien straks nog eens proberen er wat meer uit te halen...
        Tommy
        My homepage : www.digitalviolence.be

        Comment


        • #5
          Re: Volkswagen Beetle - Oud model

          Gave plaat.
          Waar is deze foto geschoten?

          Ik denk dat als je wat meer naar voren was gelopen en de scherpte bij het raam
          had gelegd een kleine diafragma waarde had gebruikt waardoor de achtergrond onscherp wordt, de foto meer "magie" had gekregen.

          Mooie omzetting.

          Comment

          Working...
          X