Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude Fiets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude Fiets

    Dit is de eerste keer dat ik iets in de showcase plaats, hopelijk is het niet te vroeg.

    Gisteren was ik in Gent om de vriendin op te zoeken. Terwijl zij college aan het volgen was ben ik een wandeling gaan maken in de buurt van de Boekentoren.



    Nikon D90 met Nikkor 85mm F/1.8D
    Sluitertijd: 1/800
    Diafragma: F/2.2
    ISO 250
    De Flickr-pagina.
    Nikon D90 met een hele reeks lenzen

  • #2
    Re: Oude Fiets

    een echte sleur van een fiets
    into minimal techno

    Comment


    • #3
      Re: Oude Fiets

      jammer dat je zo dicht op je onderwerp zit.
      van verder af lijkt me mooier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Oude Fiets

        Best een speciaal beeld ... maar haal het blad en de sigarettepeukjes even weg in PP, dan heb je een nog krachtiger beeld.

        Op 85mm met f2.2 gemaakt en waarschijnlijk op het stuur of het lampje scherpgesteld ? Beetje jammer dat de muur voor de fiets nog zo scherp is terwijl de achterkant van de fiets al OOF is, maar verder vind ik het een knap beeld.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Oude Fiets

          @Bouk: veel ruimte had ik niet meer over, ik stond nu al half op het straat . Ik denk dat ik je wel begrijp, meer ruimte links had wat beter geweest.

          @Lambocars: Scherpstelling was idd op het lampje. Ik wil gerust eens proberen de peuken en het bladje weg te shoppen maar heb niet zoveel ervaring met zulk een grote objecten.

          Alvast al bedankt voor de reacties.
          De Flickr-pagina.
          Nikon D90 met een hele reeks lenzen

          Comment

          Working...
          X