Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind het een hele leuke serie,de andere van deze prachtige bmw ook.
mooie compo en dito belichting.
dit geeft leuke pics voor reclamewerk alsook het betere portfoliowerk.
maar 1klein minpuntje:
ik vind het namelijk heel jammer dat jullie vooraan en achteraan alles waar de nummerplaat aanvast hangt en de plaat zelf er niet hebben afgehaald,dan komt ie nog beter uit hoor!!! wil niet zitten muggenziften eigenlijk,sorry
ik vind het een hele leuke serie,de andere van deze prachtige bmw ook.
mooie compo en dito belichting.
dit geeft leuke pics voor reclamewerk alsook het betere portfoliowerk.
maar 1klein minpuntje:
ik vind het namelijk heel jammer dat jullie vooraan en achteraan alles waar de nummerplaat aanvast hangt en de plaat zelf er niet hebben afgehaald,dan komt ie nog beter uit hoor!!! wil niet zitten muggenziften eigenlijk,sorry
toch super hoor!!!
greets!
Geen probleem hoor
De wagen is van mijn overleden schoonbroer, de plaat is eigenlijk in eerbetoon.
Maar ik geef je gelijk hoor
Comment