Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vorig weekend was het weer zover: de werktuigdagen in Oudenaarde, de kans om wat groot landbouwmateriaal bij mekaar te zien. Ik ben zelf geweest, en van deze foto was ik redelijk te spreken, wat jullie? Fendt 936 met redelijk wat haast...
wat je al schrijft redelijk.
toch had je wat dichterbij kunnen gaan, om de grootsheid van die machines wat meer te benadrukken.
afbeelding is ook wat klein uitgevallen, je mag naar 900 px hoor.(nu 500 pix)
grt,bouk.
Bedankt voor de tip, veel dichter kon ik op het moment zelf niet echt gaan, aangezien deze achter ons door raasde. Spijtig dat je ze niet meer van op een kilometer hoort komen zoals vroeger he
Comment