Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bmw m3 smg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bmw m3 smg

    Vandaag een shoot met een knappe BWM M3 kunnen doen met hulp van Rikske_007, heb nog een beetje met flitsers en post processing zitten experimenteren met dit als resultaat :





    Nogal stevige bewerkingen, maar vond het wel passen bij deze wagen en de locatie ...


    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Bmw m3 smg

    de bewerking van de derde gewoon lekker


    grtjs

    jk

    Comment


    • #3
      Re: Bmw m3 smg

      Mooi gedaan Mark,

      Neem alles genomen met de normale flitsers en niet met de studioset?

      Grtz

      Bryan
      Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

      Comment


      • #4
        Re: Bmw m3 smg

        Heel mooi. Vind vooral de eerste sterk. De bewerking van de 3de vind ik niet zo geslaagd. Kleurtoon van de bewerkte achtergrond doet af van de sterkte van de foto. Enkel de weggewerkte nummerplaten doen een klein beetje af.

        Comment


        • #5
          Re: Bmw m3 smg

          3 hele fraaie
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Bmw m3 smg

            3 mooie!
            Volgorde 2-1-3 omdat bij de 3de de kleurtoon van de bg het minst past bij de wagen.
            (maar dan zijn we al aan't muggeziften )
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

            Comment


            • #7
              Re: Bmw m3 smg

              3 mooie, maar misschien volgende keer iets minder harde bewerking op uitvoeren ? vind de banden wel wat raars hebben, vooral duidelijk zichtbaar op foto 1 en 3 ... eens op letten
              Voor de rest
              Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

              Comment


              • #8
                Re: Bmw m3 smg

                2 & 3 zijn schitterend Mark
                Nogmaals bedankt voor de tips en het gebruik van u zalige flitsers
                Vrouwtje was niet content hoor
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Bmw m3 smg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
                  3 mooie, maar misschien volgende keer iets minder harde bewerking op uitvoeren ? vind de banden wel wat raars hebben, vooral duidelijk zichtbaar op foto 1 en 3 ... eens op letten
                  Voor de rest
                  Dat is eigenlijk heel grappig ... de auto zelf is op deze foto's zo goed als niet bijgewerkt, enkel de achtergrond, de ooc foto is naderhand met een layer mask over de zwaar bewerkte achtergrond gezet, enkel een beetje levels en een soft light layer ligt over de wagen zelf

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bmw m3 smg

                    Knappe reeks Mark

                    Groeten

                    Joeri
                    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bmw m3 smg

                      Zeer knappe foto's

                      Persoonlijk vind ik de derde de beste in de reeks
                      Flickr Photopage

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bmw m3 smg

                        toffe en knappe serie

                        geef mij maar 2
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bmw m3 smg

                          Aan het eindresultaat is te zien dat er ernstig nagedacht is over de foto's.
                          De compo's en de belichting zijn bijzonder geslaagd.

                          Keurig werk !

                          Over de bewerking is het moeilijk opmerkingen te maken, ik denk dat daar smaken verschillen... ik vind ze heel goed, ook die derde.
                          Het is vooral het technische dat belangrijk is, en daar is hier niets op aan te merken.
                          http://www.knstyle.be

                          What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bmw m3 smg

                            Alledrie knap.
                            Maar ik vind de nummerplaten nogal slecht gedaan wetende wat jij kan met photoshop.
                            I put the sexy in dyslexia

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bmw m3 smg

                              Alle 3 nette platen Mark! Ik ben onder de indruk

                              Moest je eens tijd hebben om mij les te geven ivm wagens fotograferen met flitsers, ik wil graag eens een sessie. Kan zelf een leuk wagentje regelen als je wilt
                              http://www.brechtdecancq.com

                              Comment

                              Working...
                              X