Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshoot Porsche Carrera facelift

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photoshoot Porsche Carrera facelift

Wat doe je als men zich verveeld? juist ja, foto's trekken
    Aangezien ik maar drie foto's maken posten: photoshoot (flickr)

Ohja, feel free to add me @ Flickr

[Mod]Enkel de derde foto was nog zichtbaar. Daarom de eerste twee achter linkjes gezet. TS heeft privébericht gekregen.[/Mod]
    Last edited by LesC; 6 oktober 2009, 14:53.

Re: Photoshoot Porsche Carrera facelift

de 3de is een beetje krap vind je niet?

Comment

1e is zonder twijfel de beste uit deze reeks, in de andere twee 'groeit' er iets uit het dak van de Porsche, dus dat is niet echt ideaal.

Achtergronden zijn wel redelijk druk overal, je staat met de wagen in een container terminal veronderstel ik, nergens een muur van containers te vinden ?

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        1e is zonder twijfel de beste uit deze reeks, in de andere twee 'groeit' er iets uit het dak van de Porsche, dus dat is niet echt ideaal.

Achtergronden zijn wel redelijk druk overal, je staat met de wagen in een container terminal veronderstel ik, nergens een muur van containers te vinden ?

Mark
        Mee eens

Bryan
        Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht

Mark
          Bedankt, ik heb nog een 13tal pics op men flickr-account.
          Jazeker genoeg muren met containers, maar het was slecht weer en dan kan je beter wat gaan oefenen op 't dwars gaan in de haven, dan foto's trekken

Comment

Veel te klein om goed te beoordelen

Je kan best zo te werk gaan

Eerst resizen met BD sizer dan uploaden naat TinyPic of Photobucket

Groeten

Joeri
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

[Mod]Deze eventjes afgesloten. In principe, één dag. Reden: tweemaal op dezelfde dag, in hetzelfde (sub)forum een nieuw draadje beginnen. Nou, nou, dat doen we niet.
              Maar ik verwacht een antwoord van onze TS. En totnogtoe nog niets van 'm gehoord. Dus het slotje blijft mogelijks nog wat langer...[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X