Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dax Rush

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dax Rush

Gisteren eens een ritje gedaan met m'n nieuw 'speelgoed' een super seven kloon de Dax Rush.
    In de achterhaven van Brugge dan maar eens gestopt om een kleine fotoshoot te doen.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
    Flickr Photopage

Re: Dax Rush

Mooie compositie, maar misschien een iets te drukke/grote achtergrond.
    about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      Mooie compositie, maar misschien een iets te drukke/grote achtergrond.
      Ik volg hierin. De wagen komt niet echt tot zijn recht.

Greetings,
      Schanske

Comment

Ik volg hier niet de wagen komt hier goed tot zijn recht ik zou enkel nog een stukje van de onderkant afdoen mooie werk

Groeten

Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Het is zeker een mooie foto, maar ik zou toch een andere crop gekozen hebben, die massieve paal links steekt voor mij uit de foto ... eventueel zo'n crop :

Of anders met 'vanishing point' in PhotoShop de muur doortrekken, maar ik probeer meestal mijn auto's nogal strak in het kader te krijgen, ik zie graag vooral de wagen, de achtergrond is aan noodzakelijk kwaad

Een andere oplossing is om de Rush een stuk verder van de muur te zetten en dan met een telelens en f2.8 de foto te nemen, dan wordt de achtergrond van zichzelf OOF en krijg je een heel mooi beeld (de foto is nu al op 78mm genomen f4.0 ... 70-200 f4.0 ?)

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik ga akkoord dat de wagen een tikje verder van de muur mocht staan om de achtergrond wat waziger te krijgen, maar de voorgrond zou ik niks aan wijzigen. Die geeft nog extra diepte weer. Ook de compo is prima zoals gepost. Al bij al; mooi plaatje!

Prachtige wagen trouwens. Proficiat met je aanwinst!
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Ik vind de foto goed zoals hij is.
              Zalige bewerking en de compo spreekt mij alleszins aan.

Mooi speelgoed trouwens.
              Is dit de 1600cc versie ?
              http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Een andere oplossing is om de Rush een stuk verder van de muur te zetten en dan met een telelens en f2.8 de foto te nemen, dan wordt de achtergrond van zichzelf OOF en krijg je een heel mooi beeld (de foto is nu al op 78mm genomen f4.0 ... 70-200 f4.0 ?)
                Heb nog een andere foto met f2.8 maar vond deze net iets te dicht... (bijna: 70-200 f2.8)

Oorspronkelijk geplaatst door basielsenna Bekijk bericht
                Mooi speelgoed trouwens.
                Is dit de 1600cc versie ?
                Is een Lancia Beta Monte-Carlo motor die er in ligt, 2000cc die lichtjes is aangepast met dubbele webers en een race/road nokkenas.
                Last edited by Red Baron; 22 september 2009, 15:17.
                Flickr Photopage

Comment

Wel, ik vind deze tweede foto een stuk beter, sorry dat is persoonlijk, maar ik zie graag auto's, de achtergrond hoort erbij, maar mag niet zo'n 70% van de foto vullen vind ik.

Kan wel bvb voor een magazine shoot, dan kan er tekst geplaatst worden naast de wagen, maar anders vind ik een 'close up' veel mooier ... smaken verschillen hé, het blijft een mooie, brute wagen

2ltr met dubbele Webers ... da's ook niet echt ecologisch verantwoord hé , maar met zo'n gering gewicht moet ie wel enorm goed aan 'red light racing' kunnen doen denk ik , moet stevige g-krachten zetten als je alles geeft ...

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hallo kroket ! de 2 liter en dan nog wat gekieteld...

Heb ooit het plezier gehad om met een 1600 versie te mogen rijden en ik vond dat al fenomenaal !
                    Ben er sindsdien volledig aan verkocht, aan die Caterham's.

Vooral de snelheid die je kan houden in de bochten is fantastisch, bij het uitkomen een flinke trap op de staart ( bij uw 2 liter mss iets minder ) en "ahow silver" ! al driften de bocht verlaten...
                    Dit is het dichtste dat je kan raken bij karting op de openbare weg.

Ik weet nog dat mijn kont behoorlijk pijn deed achteraf dankzij de op z'n minst gezegd stevige vering. Fantastische wagens !

PS : ik vind je update ook beter, eerlijk gezegd, ik zie hem liever van dichtbij !
                    http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Prachtwagen komt best tot zijn recht in de update
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

Kvind de eerste zeker niet slecht, maar zou de wagen iets verder weg van de muur zetten. In uw foto ga je dit toch nie zo merken door het laag standpunt en zal de muur minder aanwezig zijn in het geheel...

offtopic: precies wel leuke funcar... moogt er altijd eens langs hier mee passeren...
                        Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                        Fuji : Fuji X10

Comment

Zalige bolide, schitterende foto's !

Comment

Working...
                          X