Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Neen, ik stond buiten het militair domein,langs de weg kleine Brogel-Peer
ik stond midden in een wei.
Van vliegtuigen heb ik niet veel verstand,sorry hoor
Ik dacht dat die tweede daar ook bij hoorde
Bedankt voor de reactie
Grt
Theike
De tweede hoort er wel bij hoor, en staat er mooi op.
Was maar een grapje, omdat dat de demo F16 van de klu is en niet mee deed aan de nato oefening, vandaar.
____________________________________________ Met vriendelijke groet. Nico H Mijn vliegtuig foto site
Kan mij iemand vertellen hoe dat komt dat die foto,s verdwenen zijn?
Komen rechtstreeks van mijne site en daar zijn ze niet verwijderd
Dank bij voorbaat
Grt
Theike
Kan mij iemand vertellen hoe dat komt dat die foto,s verdwenen zijn?
Komen rechtstreeks van mijne site en daar zijn ze niet verwijderd
Dank bij voorbaat
Grt
Theike
Omdat de linken hier staan niet juist is hier verwijs je naar Nato tiger feet 2009
en op je webstek is het Nato tiger meet 2009
Dus effe begin post aanpassen en je hebt
Omdat de linken hier staan niet juist is hier verwijs je naar Nato tiger feet 2009
en op je webstek is het Nato tiger meet 2009
Dus effe begin post aanpassen en je hebt
Nu snap ik het ook ik had eerst tiger feet 2009 staan wat fout was,dat heb ik aangepast naar tiger meet 2009
Dank voor je snelle reactie
Grt
Theike
Comment