Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Now everyone can fly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Now everyone can fly

    Air Asia Airbus A320-200 @ KCH (Kuching, Borneo)
    Voor de liefhebbers.

    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Now everyone can fly

    mooie leuze
    de wegduw-tractor assortie met de Airbus
    into minimal techno

    Comment


    • #3
      Re: Now everyone can fly

      Mooi, mooi! Het betere werk imho.

      Waarom?=> het wit netjes in de hand gehouden. Lekker scherp, strak in het kadertje (ik hou wel van deze uitsnede) + mooi kleuren!

      Comment


      • #4
        Re: Now everyone can fly

        Misschien een domme vraag hé, maar waarom staat er een rolstoel op de motor? Ze zullen toch niet...

        Comment


        • #5
          Re: Now everyone can fly

          Strakke plaat ! Knap
          Homo Sapiens Pentaxiensis

          Comment


          • #6
            Re: Now everyone can fly

            Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk bericht
            Misschien een domme vraag hé, maar waarom staat er een rolstoel op de motor? Ze zullen toch niet...
            Air Asia, zowat de Ryanair van Maleisië en Indonesië heeft nogal wat miserie achter de rug o.w.v. de wijze waarop ze mindervalide passagiers behandelden. Lees: ze wilden die niet aan boord (nemen teveel plaats voor een low cost). Naar ik lees zijn ze er nog steeds niet voor te vinden maar hebben ze bij wijze van charmeoffensief enkele vliegtuigen speciaal met enkele plaatsen uitgerust voor deze groep van reizigers.

            Voor mijn verplaatsingen binnen Maleisië heb ik niet voor hen gekozen maar voor Malaysia Airlines (met 737-400 en eenmaal met een Fokker 50). Schitterende service en een ongelooflijke stiptheid. Maar ook Air Asia heeft een zeer goede reputatie. Al moet je er daar de onhebbelijkheden van een low cost carrier bijnemen.
            Meer foto's op mijn website

            Comment

            Working...
            X