Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Misschien een domme vraag hé, maar waarom staat er een rolstoel op de motor? Ze zullen toch niet...
Air Asia, zowat de Ryanair van Maleisië en Indonesië heeft nogal wat miserie achter de rug o.w.v. de wijze waarop ze mindervalide passagiers behandelden. Lees: ze wilden die niet aan boord (nemen teveel plaats voor een low cost). Naar ik lees zijn ze er nog steeds niet voor te vinden maar hebben ze bij wijze van charmeoffensief enkele vliegtuigen speciaal met enkele plaatsen uitgerust voor deze groep van reizigers.
Voor mijn verplaatsingen binnen Maleisië heb ik niet voor hen gekozen maar voor Malaysia Airlines (met 737-400 en eenmaal met een Fokker 50). Schitterende service en een ongelooflijke stiptheid. Maar ook Air Asia heeft een zeer goede reputatie. Al moet je er daar de onhebbelijkheden van een low cost carrier bijnemen.
Comment