Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Spreekt mij aan, knap werk Er zou eens een nachtsd in de haven moeten georganiseerd worden
ik heb een tijdje geleden veel moeite gedaan om in de haven binnen te kunnen komen met een stel fotografen. Heb ongeveer 10 bedrijven benaderd en allemaal zeiden ze nee.
het havenbedrijf zelf (niet verantwoordelijk voor het terrein binnen de poorten) heeft ons een route plannetje bezorgt met een aantal leuke foto plaatsen en dat hebben we dan maar gebruikt maar dat kan natuurlijk niet op tegen lokaties binnen de bedrijven.
Vind dat iedee van Franky heel goed maar hoe komen we er binnen ??
Weet iemand een "achterdeurtje" ?
Vind dat iedee van Franky heel goed maar hoe komen we er binnen ??
Weet iemand een "achterdeurtje" ?
Groeten, Bert
Ik vind het ook een goed idee, maar ken spijtig genoeg ook geen achterpoortjes. Ik fotografeer zelf regelmatig in de haven, maar steeds van achter de draad. Ik ben wel geïnteresseerd mocht zoiets lukken.
Comment