Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat was in Kiewit zondag als ik me niet vergis..Was daar blijkbaar toch niet alleen..
De foto is niet slecht hoor en volgens mij heb ik er in SC al ander gezien..Kijk maar eens rond en stel jezelf de vraag nogmaals.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik vind het helemaal niet slecht.
was daar ook en heb er een paar van hetzelfde vliegtuig onder een ander topic staan.
Die mevouw (ja echt) gaf wel een adembenemdende show. Mijn maag draaide al om alleen van het kijken ernaar.
Wordt toch tijd dat de petjes komen en dat we die dan ook gebruiken dan herkennen we elkaar tenminste.
was er ook bij, echt goede show, maar het was een duitser, die niet met de mode mee was, en een erg vrouwlijk kapsel had! wel degelijk een kerel, haha!
overigens, een leuke foto!
mvg,
steyn
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
Tja daar liepen nogal veel mensen rond moet ik zeggen..Toen de Blairion of dat houten ding daar rond vloog stond ik recht op een stoel om een goed shot te krijgen..op het terras aan de kantine..where els lol..Spikkesenior stond er ook..Libekka en zijn drager ook..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment