Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hehe , bedankt mannen en heb ineens de naam aangepast
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Toffe opname, er zit een gevoel in vind ik.
Het toestel zou een Beech 55 Baron zijn, uit 1969, eerste registratie 1972 - schrapping 1986.
Gaat men dit restaureren of wordt het schroot ?
Mvg
Jef
Denk niet dat herstellen erin zit , is een verlaten locatie en ligt er letterlijk te verschroten
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
deze ligt in scherpenheuvel, maar herstellen ik vrees ervoor
grtjs
jeannot
Deze ligt niet in Scherpenheuvel hoor .
Ik kom er elke dag voorbij zonder dat ik het wist
Trouwens , is niet zo ver van jou af hoor Jeannot
Groeten ,
VDS Digit@l
Comment