Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mijn Nikon D50 gaat al jaren mee en is intussen mijn backup camera, maar op pensioen gaat hij voorlopig niet en hij mag nog steeds vaak mee op uitstap. Met andere woorden deze is van de week nog genomen met de "oude" trouwe D50. Is het wat?
Vind ik net niet, ik denk dat TS dit bewust getoond heeft met een andere vlieger op de achtergrond. Zo krijg je tenminste indruk dat het een luchthaven is.
Enkel spijtig dat de wieltjes van die 757 van US net in de vlieger van Continental vallen.
Vind ik net niet, ik denk dat TS dit bewust getoond heeft met een andere vlieger op de achtergrond. Zo krijg je tenminste indruk dat het een luchthaven is.
Enkel spijtig dat de wieltjes van die 757 van US net in de vlieger van Continental vallen.
De TS heeft inderdaad bewust gekozen om het andere vliegtuig op de achtergrond te krijgen.
Comment