Mijn Nikon D50 gaat al jaren mee en is intussen mijn backup camera, maar op pensioen gaat hij voorlopig niet en hij mag nog steeds vaak mee op uitstap. Met andere woorden deze is van de week nog genomen met de "oude" trouwe D50. Is het wat?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boeing 757 US Airways
Collapse
X
-
Boeing 757 US Airways
Mijn Nikon D50 gaat al jaren mee en is intussen mijn backup camera, maar op pensioen gaat hij voorlopig niet en hij mag nog steeds vaak mee op uitstap. Met andere woorden deze is van de week nog genomen met de "oude" trouwe D50. Is het wat?Labels: Geen
-
-
Re: Boeing 757 US Airways
Heel jammer van die continental op de achtergrondSo much to do, so little time !
http://franky289.fotopic.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franky19760 Bekijk berichtHeel jammer van die continental op de achtergrond
Enkel spijtig dat de wieltjes van die 757 van US net in de vlieger van Continental vallen.
Comment
-
Mooi Bijzonder dat alles redelijk scherp is met zo'n panning.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk berichtVind ik net niet, ik denk dat TS dit bewust getoond heeft met een andere vlieger op de achtergrond. Zo krijg je tenminste indruk dat het een luchthaven is.
Enkel spijtig dat de wieltjes van die 757 van US net in de vlieger van Continental vallen.
Bedankt voor de reacties.
Comment
Comment