Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat is heel mooi werk, persoonlijk ga ik voor foto 1, ik vind de achtergrond met de loods het mooist en die foto, de roest in de tweede foto is een beetje te fel vind ik.
Een beetje jammer dat het zwart nogal dichtgelopen is, zowel in de velgen als in het kleedje van het model, kan je waarschijnlijk wel terug optrekken als je in Raw gefotografeerd hebt.
Kan je ook een een OOC versie posten ? Gewoon om de speciale bewerkingen beter te omvatten, als je ziet van waar je komt is het des te indrukwekkender vind ik altijd.
erg mooie foto s ,maar wou wel even reageren op het feit dat mijn aandacht vooral wordt getrokken naar de afbladerende wand en niet naar de BMW ,wat tenslotte toch je onderwerp is .
Kan je ook een een OOC versie posten ? Gewoon om de speciale bewerkingen beter te omvatten, als je ziet van waar je komt is het des te indrukwekkender vind ik altijd.
Prachtig contrast van de bleke wagen met de roeste loods !
Maar als ik dan toch even mag :
een klein minpuntje vind ik dat het contrast wat te zoeken is ter hoogte van de motorkap en de lucht. Ik weet het, 't is muggeziften want ik vind het een superplaatje !
Maar als ik iets zie wat een opmerking waard is zeg ik het liever. Heb dit zelf ook liever bij de foto's die ik post.
Wat een uitstraling.
Sam is net Hilary Clinton, en dat is echt positief bedoeld hoor.
Super sexy en erg zelfverzekerd komt zij hier over.
De auto in een veeg als subonderwerpje makende is dit echt een knaller.
Als dit geen HOF wordt weet ik het niet
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Wat een uitstraling.
Sam is net Hilary Clinton, en dat is echt positief bedoeld hoor.
Super sexy en erg zelfverzekerd komt zij hier over.
De auto in een veeg als subonderwerpje makende is dit echt een knaller.
Comment