Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
staat er goed op, mis wat snelheid en tis wat donker.
misschien toch in flitsen?
grt,bouk.
hallo Bouk,
Van die 30 jaar dat ik ga spotten heb ik nog nooit een spotter gezien met een flitslamp!!!
Dimiella,
Beter gaan foto's maken wanneer het wat beter weer is. Een F-16 is al grijs en dan met deze wolken is het moeilijk om hier een goed belichte foto van te maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Van den BroeckBekijk bericht
hallo Bouk,
Van die 30 jaar dat ik ga spotten heb ik nog nooit een spotter gezien met een flitslamp!!!
Dimiella,
Beter gaan foto's maken wanneer het wat beter weer is. Een F-16 is al grijs en dan met deze wolken is het moeilijk om hier een goed belichte foto van te maken.
groeten,
Jos
Ik ook niet in die 5 jaar dat ik ga spotten.
Volgens mij heeft het trouwens ook geen zin... de vliegtuigen zijn te ver weg.
grts
Groetjes
CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1
Goeie grap bouk, 5 miljoen kaars flitslicht meenemen.
De foto is mooi , iets donker maar daar valt nog wel wat aan te shoppen.
De bewerking vind ik niet zo goed, iets te veel gegeven waardoor een halo rond het vliegtuig komt en iets teveel ruis.
____________________________________________ Met vriendelijke groet. Nico H Mijn vliegtuig foto site
Comment